31 Manicure Challenge – Day 8 ‘Metallic Nails’

Så blev det tid til metalliske negle. Jeg har ikke mange metalliske neglelakker, og jeg har desuden svært ved forksellen på foil og metallic, så hvis der er nogen der kan forklare mig det så det kan forstås :D.

Jeg tror dog, at denne lak er en metallisk. Det er Gosh Golden Brown. Jeg ville have brugt Golden Bronze, den der er et billede af i headeren, men den har jeg jo næsten lige brugt, og denne har jeg ikke vist på bloggen.
Det er en ret underlig lak, og jeg er ikke overvild med den, men den er nu flot. Jeg synes dog, at billederne viser den flottere end den var på mine negle :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 987, der følger denne blog

