31 Manicure Challenge – Day 7 ‘Black and white nails’

I må tro, at jeg løj i et af mine forrige indlæg, da jeg skrev, at der ikke ville komme så mange indlæg i denne måned, siden jeg, synes jeg selv har opdateret ret meget. Grunden har simpelthen været, at jeg har været syg, og i dag havde jeg så fri. Og i denne travle tid, udnytter jeg så tiden når jeg har den! :D

Så blev det tid til sort/hvide negle, en manicure jeg faktisk havde planlagt på forhånd hvordan skulle se ud. Jeg ville lave trekanter.. Så det har jeg gjort. Først og fremmest vil jeg lige sige, endnu engang, og til dem der ikke ved det, jeg har ikke nogen sort neglelak. Jeg troede, at jeg havde en sort nail art pen jeg kunne bruge, men der var meget lidt i, og det så ikke kønt ud. Så prøvede jeg at blande en sort øjenskygge med top coat, men det fungede heller ikke.. Og så fandt jeg mine akrylfarver frem. Hvorfor jeg ikke tænkte på dette først, ved jeg ikke. Faktisk havde jeg lagt en meget mørk lilla lak på, men det er jo sort/hvid, og jeg ville have, at det skulle være rigtigt. Så jeg blandede lidt sort akrylmaling med vand, og så fik jeg en fin sort negl. Herligt. Jeg elsker akryl maling. Og derfor lavede jeg også trekanterne med akrylmaling. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at lave dem med tape, men dette virkede bare smart, når jeg nu havde det fremme.. Desuden var det så let.

Det er nogle ret crazy negle, og det er nok ikke nogen jeg ville lave igen. Men sjove er de, og jeg kan godt lide dem.

Jeg er ikke så vild med de hvide trekanter, for de er lidt gennemsigtige.. men det er ok.
Desuden, den hvide neglelak jeg har brugter OPI Alpine Snow.

5 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 7 ‘Black and white nails’

  1. Jeg syntes at de er helt vildt fede! :)
    Er der bare normal akryl maling, som du blander op?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 745, der følger denne blog

