31 Manicure Challenge – Day 6 ‘Violet nails’

Så fik jeg alligevel tid til at lave en manicure og tage billeder af den, ikke så længe efter det forrige indlæg. Jeg har nemlig været hjemme i dag, haft en lille sygedag.
I går lage jeg lilla neglelak på. Faktisk en af mine yndlings, nemlig H&M Just a fling. Det er sådan en smuk farve, og jeg elsker den til min hudfarve. Desuden har den det smukkeste shimmer. Men igår da jeg ville tage billeder, var det allerede blevet mørkt (klokken var ikke en gang 16. Say what?!) Desuden gad farven ikke rigtig vise sig ordentligt på billederne.
Og hvad gjorde jeg så i dag? Well, jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at pifte neglelakken op, selvom den var så flot i sig selv. Så jeg lavede stamping. Flot blomsterstamping. Jeg ville næsten ønske, at jeg havde ventet med at bruge dette stamp til ‘flower’ manicuren, men nu er det sådan her. Og jeg elsker det! Jeg synes seriøst at det ligner sådan noget press-on. Jeg synes det er sådan et fint design. Jeg brugte min XL plate D, og neglelakken jeg har brugt er GOSH Deep Purple. Lyset uden for var ikke det bedste, på trods af, at jeg tog dem midt på dagen. Så jeg må bare leve med, at billederne ikke er fantastiske.
BTW, jeg hader min pegefinger. Hvorfor kan den ikke bare vokse noget hurtigere? Den ødelægger mine billeder. fml.
Og mine negle er desuden ved at blive for lange..

10 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 6 ‘Violet nails’

  1. Bare rolig, du klarer det altså rigtig godt, selvom lyset måske ikke er det bedste. Så bare bliv ved med at tage billeder, det er i hvert fald ikke et problem for mig, at se farven. :-)

  2. Lilla er min yndlings farve, og dit design er mega flot!!:D
    Har du overset dag 6? :P

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

