#3 Boo You! – NOTD Blodige negle

Glædelig Halloween! Jeg håber I har haft en skøn aften, med eller uden Halloween, hvis I fejrer eller ikke fejrer!
Personligt elsker jeg jo Halloween, så dagen har stået på kage-bagning og dekorering, og her til aften fik vi græskartærte og legede og så The Nightmare Before Christmas. Jeg havde også make-uppet mig, til en slået til døde pin up zombie. Ret sejt :D

Anyways, dette er mine Halloween negle, og den sidste Halloween manicure i Boo You! temaet. Jeg ville elske at lave flere, men jeg synes det er lidt dumt at gøre når Halloween er ovre.
Dette er blodige negle. Sidste år lavede jeg disse med en nude base, og det så ret fedt ud. Men siden jeg allerede havde taget Deborah Lippmann Don’t tell mama på, så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne prøve at lave designet på dem. Det er simpelthen bare rød sponget (Barry M Raspberry og OPI Off with her red) ovenpå, gjort lidt sjusket. Og ud på hænderne, for billedernes skyld. Now, jeg ved, at det ikke ligner blod, men.. lidt? Jeg synes i hvert fald, at de blev ret gode.
Jeg ved ikke helt hvad det skal forestille.. Men blod, det er det i hvert fald kommet på neglene.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

