#2 Boo You! – Græskar og uhyggelige klovne

Wow, hvor dårlig har jeg lige væet med disse Halloween-designs? Jeg havde planlagt at kave 5 inden Halloween, og jeg har kun lavet to. Sorry. Det er ret meget for dårligt.

I dag kommer andet design så, og så kommer der nok også et i morgen.. Halloween!
Dette design består at grønne og lilla negle, med græskar og klovne på. Jeg kunne ikke bestemme mig for hvad jeg skulle lave, så de blev lavet i samme manicure. Man kan selvfølgelig lave det hver for sig, men jeg synes det ser lidt sejt ud med to forskellige ting. Jeg har dog lavet en version kun med græskar, som jeg også viser, fordi det blev ret fint.
Uhyggelige klovne.. det er nok så meget sagt. Men jeg synes de er ret seje.

Uh, de skinner meget. Jeg havde lige taget top coat på (konad special top coat)..

Jeg mangler topcoat!! AH. Heldigvis har jeg bestilt.. og det kan ikke komme hurtigt nok!

3 Comments on “#2 Boo You! – Græskar og uhyggelige klovne

  1. Jeg er vildt bange for klovne, så
    Jo, de er skam uhyggelige :D

    De er virkelig flotte alle sammen! Jeg har også lavetendnu et par Halloween negle i går, som jeg nok poster i dag..

    Og tak for gaven! Jeg fik den i fredags og blev sååå glad! :D De lækre sager skal altså også snart vises!

    Happy Halloooweeeeeeen!! 

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

