31 Manicure Challenge – Day 3 ‘Yellow nails’

HUSK AT STEMME PÅ HVEM DER SKAL VINDE KONKURRENCEN (Se forrige indlæg!)

Hurtigt indlæg!

Dette er den trejde manicure i 31 manicure challengen, og det er gule negle. Okay, først og fremmest, mine negle er klippet helt ned fordi, som man kan se, så knækkede min pegefingernegl, så jeg var nødt til at klippe dem alle helt ned. Grimt. Anyways, gule negle.
Dette er lavet med China Glaze Lemon Fizz og Gosh Crazy yellow. Designet er lavet med tape.

Ha’ en dejlig weekend!

3 Comments on “31 Manicure Challenge – Day 3 ‘Yellow nails’

    • Virkelig? Den er utrolig svær at have på, synes jeg. Den er så flot, men den ser mærkelig ud på neglene, i hvert fald på mine. Det hjælper hivs man har en anden lak under, som jeg har her.
      Og mange tak! :D

  1. Synes tit gule lakker ser mærkelige ud når man har dem. Ofte er de for sheer og jelly agtige for min smag (jeg foretrækker cremelakker), men jeg synes nu designet er ret flot. Kan især godt lide den lysegule du har på

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 745, der følger denne blog

