NOTD – OPI Designer De Better

NOTD-TID!

Men først, OMG jeg har fået misfarvede negle fra min slangeskinds-mani. Say what? Og jeg plejer bare aldrig at få misfarvede negle. Men wow, det var slemt. Mine negle var bare heeeelt orange efter jeg havde fjernet neglelakken. Jeg ved ikke helt hvad der skete. Jeg tror måske, at den base jeg brugte, var lidt dårlig. Hm.
Men heldigvis har jeg fået det reddet lidt, så nu er det ikke nær så slemt.

Og så synes jeg, at jeg skulle forkæle mine negle lidt, så derfor har jeg taget en af mine nye neglelakker på, nemlig OPI’s Designer De Better fra Muppet kollektionen.

JEG ELSKER DENNE LAK. Normalt er jeg ikke til de der foil/metalliske lakker, men måske er jeg ved at blive gladere for dem. For denne elsker jeg virkelig. Den er såå flot. Og den er bare så unik. Den er sølv/champagne-farvet, men har det der orange/bronze shimmer i sig. SÅ flot! Den er desuden rigtig lækker i konsistensen, og dejlig at påføre. Jeg synes, at dette er en perfekt jule-lak. Den er bare.. julet, på en eller anden måde :D
Dette er tre lag plus top coat. Btw, jeg undskylder for de mange billeder. Det er en flot lak.. what can I do? ;)

Love it? Hate it? Hvad synes I? :]

10 Comments on “NOTD – OPI Designer De Better

  1. Tror det er en farve der ikke passer til alle, men den er i hvert fald meget flot til din hudfarve. Godt købt ;)

  2. Jeg tror kun at jeg kan sige at jeg elsker den her farve!
    Det er måske en jeg også selv vil have fat i :)

  3. Helt klart en af de lakker jeg har glædet mig allermest til fra Muppets kollektionen :) Min er på vej og glæder mig rigtig meget! Den er gudeskøn <3

    • Jeg håber, at du viser den på din blog! Jeg ville elske at se den! :D
      Den er simpelthen bare så flot.. Jeg kan slet ikke komme mig over det. Meget flottere end jeg havde troet.

      • Den bliver med garanti vist på bloggen når jeg får den på neglene, den er SÅ flot på dig og i flasken! Den passer perfekt sammen med en anden yndlingslak, Spellbound fra China Glaze :)

  4. Den er smuk, men jeg er vild med hele Muppet kollektionen. Håber dælme jeg får nogen af dem i julegave ellers er de jo snart helt udsolgt, så man skal finde dem til overpris på nettet, suk.

    • Jeg synes også at alle lakkerne er rigtig flotte, ud fra de billeder jeg har set. Dette er dog klart en af mine yndlings. Glitterlakkerne er ikke helt mig alligevelm men denne er SÅ Flot!
      Ah, jeg tror nu nok at man kan få dem til rimelig pris, hvis du nu ikke får dem til jul! :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 697, der følger denne blog

