NYT! Lidt til konkurrencen & 12 Polish Plan Update!

Hej, og glædelig weekend!

I går fik jeg en pakke. Eller, faktisk fik jeg to pakker, men det var begge fra samme sted. Jeg ved ikke lige hvorfor det hele ikke var pakket i samme pakke. Anyways, det var de ting jeg havde bestilt fra Nailetc.com, mit trofaste negle-sted. De har nogle godt lakker til rimlige priser, og andre gode ting.

Jeg havde bestilt neglelakker, neglelakker jeg er meget spændt på at prøver. Neglelakker fra OPI’s Muppets kollektion! Jeg vile nok have købt flere, hvis ikke det var fordi, jeg nu har opbrugt min kvote for i år. Yep, jeg har købt alle mine 12 neglelakker, så det er ikke flere i år. Så der blev kun købt tre lakker fra Muppetkollektionen, men jeg er super glad for dem, og glæder mig til at få dem prøvet.
Jeg købte også OPI Avojuice, som jeg har hørt nogle gode ting om fra en jeg følger på youtube. Jeg synes allerede, at det er nogle rigtig lækre juices.. Dejlig tynde, i forhold til normale cremer, og så dufter de herligt!


OPI Gettin’ Miss Piggy with it, Fresh Frog og Bel Air og Designer De Better!

De er såååå flotte. Det er underligt, men jeg glæder mig næsten mest til at prøve Designer De Better!. Den ser bare så unki og flot ud. Ih!


OPI Avojuice i Peach Juicie og Japaneese Garden Juicie. De er sååå lækre!

Og så købte jeg faktisk et lille minisæt med 6 små Avojuice’es til vinderen af min konkurrence. Jeg synes de er så søde! ;D. Og de dufter virkelig godt alle sammen (jeg har også købt et lille sæt til mig selv :])

Til slut vil jeg lige vise min neglelak-høst for i år, i hvert fald de neglelakker jeg har købt selv. Senere laver jeg nok et indlæg både med de lakker jeg selv har købt, og dem jeg har fået.
Anyways, jeg synes det er en ret god høst, selvom det er nogle ret “plain” farver de fleste af den! :D

3 Comments on “NYT! Lidt til konkurrencen & 12 Polish Plan Update!

  1. håber du laver noget med “Gettin miss piggy with it”, den er så flot!:D
    Hvad var fragten fra Nailetc.com? :)

  2. Jeg synes det er sejt, du har kunnet overholde din plan. Jeg har været her i Holland i 2 mdr, og jeg har allerede købt omkring 20 lakker! Jeg tror, jeg må prøve den der plan, når vi kommer ind i det nye år :p

  3. Jeg har godt nok været stille på kommentar-fronten på det seneste, men studiet æder al min tid! Jeg håber jeg kan nå at lave et bud til konkurrencen, for der er godt nok nogle lækre præmier på spil! De små avojuices ser bare så lækre ud!

    Det er nogle fede lakker du har valgt i din 12 PP, det er helt sikkert :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 745, der følger denne blog

