31 Manicure Challenge – Day 2 ‘Orange Nails’

HUSK MIN KONKURRENCE. Jeg vil rigtig gerne se nogle flere kreative bud. Så hvis I vil vinde nogle lækre lakker (og en lille ekstra ting, som jeg viser i morgen) så kom op med noget sjovt og kreativt. Se mere ved at klikke på billedet ude i siden!

Så er det tid til den anden manicure i denne challenge, og dag tog er orange negle. Jeg har ikke specielt mange orange lakker, og dem jeg har, har jeg for nylig vist på bloggen (det drejer sig om OPI y’all come back ya hear, China Glaze Peachy Keen, China Glaze Sun worshiper og H&M U are smokin’ hot) Så derfor gad jeg ikke bare lave orange negle. Derfor ehar jeg lavet lidt stamping til denne manicure.
Så denne mani er lavet med OPI Y’all come back ya hear (ja, selvom jeg liiige har haft den på), og selvom jeg elskede hvordan den så ud uden noget, så lavet jeg noget stamping med China Glaze Peachy Keen. Stampingpladen jeg har brugt er XL plate D, hvor jeg har brugt en af de slangeskindsdesigns der er. Og jeg er ritgig glad for resultatet. Jeg har længe ville lave slange-negle, og jeg synes faktisk, at disse farver og designet er ret flot sammen.
Det ser desværre pænere ud i virkeligheden, men sådan er det ;D

Jeg håber, at I alle har haft en dejlig dag, det har jeg i hvert fald :D

One Comment on “31 Manicure Challenge – Day 2 ‘Orange Nails’

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.061, der følger denne blog

