#1 Boo you! – Simpelt orange/lilla stribet design, med flagermus

Hello!

Og glædelig Halloween! Er det for tidligt? Ja, måske, men jeg elsker Halloween, så jeg kan næsten ikke begynde tidligt nok.
Dette er så starten på mit Halloween-tema, som nok kommer til at bestå af omkring 5 designs, måske mindre, måske flere. Nu må vi se.

Dette første design er meget simpelt, men jeg er helt vild med det. Det er lavet med de to bedste Halloween-farver, nemlig orange og lilla. Og jeg synes bare, at det er et super fint design.
Jeg har lavet lilla striber, og brugt tape for at få helt lige skarpe linjer. Jeg gjorde ikke noget for at få striberne lige store, jeg tænkte bare, at jeg ville gøre det lidt tilfældigt.
Jeg har også lavet en accent negl, denne gang på pegefingeren. Jeg plejer ellers ikke at bruge pegefingeren, men jeg var allerede kommet til at lave noget på ringefingeren. Men jeg synes det ser fint ud på pegefingeren alligevel.
Flagermusene er stampet på med Konad speciel lak i hvid, og jeg har brugt en Bundle Monster plade, BM13 (Med super fine Halloweendesigns på!)
Btw, så tror jeg at jeg vil købe mig nogle flere konad special lakker, fordi de altså er ret meget bedre end almindelige lakker. Så det må jeg få gjort.
Nårh ja, og så har jeg skrevet BOO! over flagermusene også, da jeg lige synes der manglede noget :D

7 Comments on “#1 Boo you! – Simpelt orange/lilla stribet design, med flagermus

  1. mega sejt!:D og jeg elsker formen på dine negle! hvad hedder den OPI du har brugt? :)

  2. Jeg eeelsker også bare Halloween og kan slet ikke vente!! Og farverne på din mani passer bare så godt sammen! Rigtig flot!

  3. Faldt tilfældigt over din blog, og vil bare sige “WAUW”!! Er selv en ren novice udi neglelak, men tror da at jeg skal til at læse lidt med her, for at få inspiration og tips fra en af de virkelig seje! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.039, der følger denne blog

