Nfu oh 44+56 = Efterårsblade

Hej.

Uff, nu blev jeg væk i lang tid igen. Ah, jeg er vidst inde i en dårlig stime. Men jeg vil gøre godt for det, ved at poste hele tre indlæg nu. Så jeg håber det er i orden. Jeg har planer om at lave endnu et tema, denne gang er det meget passende Halloween, (og faktisk har jeg allerede lavet det første design, som jeg har på lige nu!), og så tror jeg, at jeg vil lave 31 day challenge, som Emerald Sparkled lige har postet på sin blog. Jeg synes sådan noget er så sjovt, så det tror jeg, at jeg vil prøve. Og ligesom hende, vil jeg også lave det til en 31 manicure challenge i stedet for en hver dag.

Now, videre med dette indlæg og manicuren. Denne første manicure jeg vil vise, er et lille flakie-eksperiment jeg lavede da jeg havde Nfu oh 44 på. Jeg besluttede mig for at tage et lag Nfu oh 56 på, plus et lag mat top lak. Faktisk er det en utrolig cool kombination, og meget efterårs-agtig. Desværre viser billederne manicuren pænere end den var i virkeligheden. I virkeligheden var den lidt ”mudret” og viste ikke rigtig så mange farver. Men billederne blev gode, og jeg kan bestemt godt lide denne kombi.

Jeg vil gerne prøve at lave lidt flere forskellige kombinationer med mine neglelakker og nfu oh lakkerne, for at finde nogle sjove måder at bruge dem på, sådan så det ikke bare er over sort.

Jeg synes de her billeder er så flotte. Det ser bare lækkert ud med de to farver!

3 Comments on “Nfu oh 44+56 = Efterårsblade

  1. Iihh hvor fint, jeg har faktisk lavet et lignende design her i starten af ugen, jeg har bare ikke lavet en post om den endnu. Det må jeg hellere få gjort!

  2. OMG, your manicure is so perfect!!! I´ll follow your blog!

    Kisses from Brazil!!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

