Blå/Grøn sponge gradient

Kreativt navn, I know. Klokken er 21.30, og jeg er altså ikke lige så frisk som tidligere på dagen. Bær over med mig :D

Dette er lidt en anderledes manicure, end hvad jeg ellers plejer at lave.. Og jeg kan ret godt lide den. Jeg vil rigtig gerne blive bedre til at lave sponging og gradients(de ord dér.. så underlige), for dette er ikke alt for perfekt. Men jeg synes det er så flot. Desuden var det meget flottere i virkeligheden, end det ser ud på billederne.
Først var dette kun lavet med Orly Lunar Eclipse (over Essie Blue Aruba) og så sponget med Opi Absolutely Alice.. Men dagen efter besluttede jeg mig for at tilføje Orly It’s not rocket science, hvilket gjorde manicuren en del mere spændende og sjov. Denne mani var virkelig skinnende og flot!
Desværre blev billederne ikke voldsomt gode, men jeg håber I kan få en lille idé om om hvor flot det var.

10 Comments on “Blå/Grøn sponge gradient

  1. Hold da op, det er simpelthen bare flot! Det var da noget helt andet vi plejer at se :-) Synes jeg, men jeg er jo heller ikke eksperten xD

    • Jeg har bare brugt sådan en køkkensvamp, taget lidt neglelak på en af kanterne, og så duppet det på neglene :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.039, der følger denne blog

