NOTD – Nfu Oh 44 over sort

Jeg var nødt til at gøre det!!

Min sorte neglelak, Opi Black Onyx, er ved at være totalt brugt op. Altså, man er ligesom nødt til at skrabe neglelak ud af flasken. Ih dog, og sort neglelak er ellers noget man skal have. Men jeg kan ikke købe en sort neglelak, på grund af min 12 polish plan.. Jeg gider ikke spilde et neglelakkøb på en almindelig sort neglelak. Anyways, der var lige nok til, at jeg kunne lave en lille manicure (og med lille mener jeg, kun på den ene hånd ;D).

Så dette er simpelthen den skønne Nfu Oh 44 over sort. Jeg synes den er SÅ flot.. især over sort. Alle de fantastiske farver den har. Helt fantastisk. Desuden skriger den jo bare efterår!

I loves it! Jeg tror jeg vil igang med at eksperimentere lidt ed mine nfu oh lakker, og se, om jeg kan komme op med nogle nye og spændende looks :D

12 Comments on “NOTD – Nfu Oh 44 over sort

  1. Den er super flot :D Er næsten sikker på den er lige så fantastisk med en mat toplak :D Hvis det går helt galt med den sorte så vil jeg altså gerne forære dig en ;)

    • Det er den vidst. Nu fik jeg ikke lige prøvet, før jeg lagde en anden lak over.. Men den gjorde jeg mat. Den manicure må jeg også lige poste ;D
      Og sikke et tilbud da. Det er da næsten for godt til at afslå ;D

  2. Hold op hvor er den smuk! Kommer til at tænke på ‘pigen med ild i’ ;-)
    Er de blot lavet med sort neglelak som base og dernæst den gyldne neglelak?

    • Haha, ja, der er lidt over det. Det bliver godt at se hvordan de får lavet det i filmen ;D
      Ja, først almindelig sort neglelak, og så flage-neglelakken :D

  3. Wow den er lækker!! Men ihh bliver jo dyrt i porto etc. , hvis man kun skal bestille en enkelt. De kan vel ikke købes herhjemme? Eller man kan købe med, hvis du alligevel bestiller eller noget ;o)?

    • Det gør det, så man må købe lidt flere. Ellers, så kig på Ebay. De kan ikke købes herjemme.
      Jeg skal desværre ikke købe derfra lige foreløbig, desværre :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

