Nfu Oh 53+54 side by side

Hi.

Dette er er hurtigt lille indlæg. Jeg har nemig fået en lille request af Sonja, om at lave en sammenligning mellem Nfu oh 53 og 54, og selvfølgelig vil jeg gøre det. Heldigvis havde jeg allerede swatchet dem på en af mine nail wheels, sammen med mine andre Nfu oh lakker, så den flasher jeg også lige. (Jeg er nødt til at få en sort neglelak snart, så jeg kan tage Nfu oh 44 på. Havde tænkt mig at tage den på i dag, men jeg har ikke nogen sort, og 44 er altså flottest over sort.. Øv)

Som man kan se på billederne, er 53 og 54 ret forskellige, så man kan godt tillade sig at eje begge to. Personligt er jeg ikke så vild med 53, jeg har bare ikke haft helt med at få den til at se flot ud. Men 54 er bestemt flot. På disse billeder er de bare lagt over sort, men andre mørke laker fungerer jo også.

8 Comments on “Nfu Oh 53+54 side by side

  1. Wow nr 54 er flot! Forstår dog ikke helt konceptet med dem, du siger at du ligger dem over en sort lak? hvordan er de så i flasken? :)

  2. Iiiiih tusind tak for oplægget <3
    Du har helt ret, #54 er meget flottere end #53, det er mærkeligt, for synes ikke, at man kan se de røde flakies i flasken?

  3. Er det bare mig eller ligner nr. 44 ikke bare helt vildt GOSH’ Rainbow (det er navnet ikke? Den hedder i hvert fald et eller andet med Rainbow)? Men hvor er de alle smuuukkeeee!! Har desværre ikke selv nogen ): det må der gøres noget ved!

    • Det var faktisk også et af de spørgsmål jeg fik af Sonja, og jo, umiddelbart ligner 44 Gosh Rainbow ret meget. Jeg har ikke selv Rainbow, men jeg er sikker på, at de stort set er dupes.
      Og ja, det må der gøres noget ved! Man må have en nfu oh lak i sin kollektion! :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.184, der følger denne blog

