NOTD – Orly Meet me under the mistletoe

Jeg vil starte med at sige tak til alle der har kommenteret på mit forrige indlæg. Det er nu sjovt, at det er sådan et indlæg der skal til, før folk virkelig går amok med kommentarer. Aldrig har jeg fået så mange kommentarer. Det er lidt vildt :D

Og nu er der gået ret lang tid siden min sidste NOTD, så der kommer en nu. Jeg har ikke haft lyst til at lave det vilde, og har ikke rigtig været inspireret til at lave nail art, så jeg har bare hevet Orlys’s Meet me under the mistletoe frem, den ultimative juleneglelak.
Desværre har jeg ikke fået så gode billeder, for der har jo ikke rigtig været sol idag. Men det har godt nok været en skøn efterårsdag alligevel. Ja, efterår er min yndlingsårstid. Sådan en smuk og herlig årstid.
Men dette er sådan en fin grøn glitterlak, med lidt douchrome i sig. Jeg kan rigtig godt lide den. Den får mig til at længes efter jul!

Jeg laver snart en konkurrence, som jeg tror bliver ret sjov. Det glæder jeg mig til :D

12 Comments on “NOTD – Orly Meet me under the mistletoe

  1. Wauw! Har aldrig før lagt mærke til det der lidt turkise skær på de andre billeder, jeg har set af den. Og selvom den bestemt er rigtig julet, er den også fin her i det smukke efterår.

    • Det er bare ærgerligt, at det ikke rigtig ser sådan ud på neglene. Det er SÅ flot i flasken, men douchrome-effekten viser sig ikke så voldsomt meget på neglene. Men den er stadig rigtig flot, og bestemt også her til efteråret ;D

    • Du har jo også så mange, så det kunne måske være en god idé. Der må vel være nogle i blandt de mange, som kan undværes, og kan erstattes med nogle nye lakker ;D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

