Hoggy Warty Hogwarts, Harry Potter kollegierne

Jeg synes det kunne være sjovt, at lave en lille collage med de Harry Potter designs jeg har lavet, for at se den alle side om side.. Så det har jeg gjort.

Jeg er ret godt tilfreds med dem. De kunne godt have været tusind gange bedre, men jeg er alligevel tilfreds.
Mit yndlings er Ravenclaw, fordi.. Hallo, det design er lavet med Essie Aruba blue (som jeg eeeeelsker, hvis I ikke skulle have bemærket det). Så kommer Gryffindor, Hufflepuff og til sidst Slytherin. Jeg ærger mig over, at Slytherin ikke er så pæn, men sådan er det. Jeg kunne bare ikke lave det bedre, den da jeg lavede det.

6 Comments on “Hoggy Warty Hogwarts, Harry Potter kollegierne

  1. Det er godt nok godt gået! Tænk at du kan male så detaljeret på dine negle :) Super flotte.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 695, der følger denne blog

