#2 De fire elementer water marble – Jord

Jeg har haft en ret produktiv weekend, neglemæssigt. Jeg har fået lavet tre designs, to af dem til mine temaer.

Det første design jeg vil vise, er i mit De fire elementer water marble tema, og denne gang har jeg lavet jord. Dette blev lavet ret “spontant” og uden ret meget tanke bag, men jeg synes, at det blev okay.
Jeg plejer normalt at lægge en farvet base før jeg laver water marbelingen, men det gjorde jeg ikke her, fordi jeg simpelthen ikke gad. Jeg ville bare hurtigt igang. Jeg tror helt sikkert, at dette ville have været flottere med en farvet base. Jeg er ret glad for de farver jeg valgte, især den grønne. Jeg synes det er fint med lidt shimmer/glitter.
Farverne jeg har brugt er China Glaze Zombie Zest (grøn), Essie Very Structured (brun) og Deborah Lippmann Waking up in Vegas (grå/beige).

Jeg ved, at dette design ser ret “rodet” ud. Det er det jeg godt kan lide ved water marbeling, folk ved ikke, hvordan det er meningen det skal se ud. Det kunne have været min intention fra starten, at det skulle se sådan her ud. Det var det ikke. Jeg må indrømme, at jeg havde lidt problemer, så derfor kom der ikke de flotteste mønstre i vandet. Men jeg synes det ser fedt ud på denne her måde.

One Comment on “#2 De fire elementer water marble – Jord

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.184, der følger denne blog

