Hyggelig negleaften med tøserne!

Hi!

I går havde jeg besøg af min gode veninder, og det var simpelthen så hyggeligt. Det var virkelig lang tid siden jeg havde set dem, så det var rigtig dejligt. Jeg havde inviteret til fødselsdag, så jeg fik nogle herlige gaver! Jeg fik to Essie neglelakker, Very Stuctured (Fra Carry On kollektionen!) og Bahama Mama, en The Body Shop neglebåndsolie-pen, som jeg faktisk længe har villet have, og så fik jeg Wall-E som jeg ikke har set. Så det var nogle herlige gaver, og jeg er super glad for dem.

Jeg havde planlagt, at vi skulle lave nogle negle, og det fik vi også gjort, men jeg ville gerne have haft, at alle fik lavet noget ”vildt”. Men det tog jo også tid, og nogle skulle hjem på et tidspunkt. Men lige meget hvad, så var det super hyggeligt, og de er nogle super skønne tøser, så jeg synes det var en rigtig god aften.

Jeg fik lavet panda-negle på min veninde Nanna, og jeg synes de blev super søde, så jeg fik lige taget et billede af dem. Idéen er herfra.

Mine nye neglelakker, og alle de Essie lakker jeg har. Jeg synes de er så fine.

Om lidt kommer der en NOTD, med Very Structured som jeg var nødt til at prøve ;D

4 Comments on “Hyggelig negleaften med tøserne!

  1. Hvor er de bare super søde og hvor er det dejligt du har nogen veninder som også er klar på lidt neglelak :D

  2. jeg er med i bloggen, total famous! :D
    jeg savner lidt den der lilac-agtige neglelak, den er dejlig.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

