NOTD – China Glaze Sugar High + stamping

Hello guys!

I går fik jeg lyst til lidt lyserødt. Som jeg har skrevet så mange gange før, er lyserød den farve, jeg har flest neglelakker i, hvilket er mærkeligt, da jeg ikke går så meget med lyserøde neglelakker. Men i går fik jeg lyst, og jeg valgte min yndlings lyserøde neglelak, nemlig China Glaze Sugar High. Det er bare den perfekte lyserøde! Jeg elsker den!
Men jeg kunne ikke lade den være. Den er super flot i sig selv, men jeg måtte bare lave noget stamping på. Så jeg fandt min China Glaze Heli-yum frem, og stampede med den, og jeg er så vild med resultatet!

Dette er nok mit yndlings stamping jeg nogensinde har lavet. For det første, synes jeg bare det er super sødt, og for det andet, gik det slet ikke galt da jeg skulle stampe. Normalt plejer jeg at stampe lidt skævt, eller rulle stamperen forkert, så motivet bliver udtværet, og jeg er nødt til at lave det om. Men ikke denne gang. Alle ti fingre kunne jeg stampe på, uden nogen problemer. Måske er jeg ved at få taget på stamping…?

Nårh ja, og så har jeg klippet mine negle. Egentlig ikke fordi de trængte, men jeg havde bare lyst. De må godt blive lidt længere hurtigt. I hvert fald langefingeren, da den er ret kort. Og pegefingeren er klippet skævt, men sådan er det.

Billederne blev desværre ikke så gode. Jeg kunne slet ikke få den rigtige lyserøde farve frem, og det var svært at få stampingen til at se godt ud. det er så meget pænere IRL.

2 Comments on “NOTD – China Glaze Sugar High + stamping

  1. NØJ, hvor er det bare fedt!! :D de to neglelakke køber jeg med det samme. Must own! Det ser ud til at det går godt med stamping, ja :D jeg øver videre.
    xxx

  2. Det ser virkelig flot ud :) Kan også godt li dine negles længde :D Jeg har også forsøgt mig igen med konad og det går fremad, det er vel bare et spørgsmål om at øve sig :P

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 698, der følger denne blog

