#1 De fire elementer water marble – Ild

Hello.

JA, nu starter jeg altså en nyt tema. Jeg er ikke færdig med Harry Potter temaet endnu, og resten af dem skal nok komme. Men dette var noget jeg bare måtte lave, og jeg kan vel godt have to i gang på samme tid. Anyways, dette er De fire elementer, lavet som water marbling. Jeg har endelig fundet ud af hvordan man laver water marbling.. jeg havde ellers en periode, hvor det bare ikke gad virke. Men jeg tror, at jeg kan nu.

Så den første jeg har lavet er ild. Now, dette er kun inspireret af de farver jeg synes elementet har. Jeg ved godt, at det ikke ligner ild. Så egentlig er det bare farverne på dette, som jeg synes er lidt ild-agtige.
Først har jeg taget to lag H&M U are smokin’ hot som base. Water marbelingen er med China Glaze Happy go lucky, China Glaze High Hopes og H&m’en. De farver er simpelthen så fine sammen.. Og så elsker jeg, at man kan ane shimmeret i U are smokin’ hot.
Spørg ikke til lillefingeren, den er grim. Jeg lavede den to gange, og den gad ikke, så jeg lod den bare være.
Billederne er ikke så gode. De viser ikke helt farverne på den rigtige måde.

2 Comments on “#1 De fire elementer water marble – Ild

  1. Jeg synes det er et super flot resultat, især på langfingeren. Jeg har endnu ikke turde at kaste mig ud i det, nok bange for det er svært at få et pænt resultat, men jeg prøver det nok en dag :)

  2. OMG hvor er det smukt <3 Farvevalget er så fedt! Jeg får helt vildt meget lyst til at prøve det selv, men det sviner rigtig meget, ikke? Hvis bare jeg havde tålmodigheden!

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

