NOTD – Gosh Golden Bronze

Hi!

Som jeg skrev i mit forrige indlæg, var den næste neglelak jeg ville tage på Gosh Golden Bronze, og det har jeg så gjort. Faktisk har jeg haft den på i et par dage, og billederne er også fra et par dage siden, jeg har bare ikke haft tid til at lave et indlæg.

Jeg er normalt ikke så vild med denne type neglelakker, de sådan metalliske. Jeg ved ikke hvorfor, jeg er nok bare mere til cremes og shimmer lakker. Men denne er jeg glad for, og det kan godt være, at denne type neglelakker er ved at vokse på mig. Jeg har en lyserød(lig) som også er super fin.
Anyways, jeg tog billeder da der ikke var sol, men jeg blev glad for billederne alligevel. Jeg tog også et med blitz, så man kan se hvor meget den skinner.

Jeg er desuden rigtig glad for mine negle i øjeblikket. Dog irriterer pegefingerneglen mig lidt, fordi man kan se, at der mangler en flig, så den ser mere “rund” ud end de andre. Men oh well.

6 Comments on “NOTD – Gosh Golden Bronze

    • Nej, den mangler en flig. Jeg har haft rundede negle i ferien, og pegefingeren var ikke blevet helt lang nok da jeg gjorde den firkantet igen. Så pegefingeren mangler lige et stykke ude i den ene side. Virkelig irriterende.

      • Ah ja det er godt nok kedeligt :( Da jeg havde længere negle havde jeg problemer med de begyndte at bøje efter et stykke tid.. så jeg holder mig til de kortere nu, synes også de er pænest, til mig i hvert fald ;)

    • Sådan gør mine negle også hvis de bliver alt for lange. Jeg er også gået hen til de lidt kortere.. eller mellem længde. Jeg synes det er pænere.. og meget mere praktisk :D

  1. fint indlæg, jeg ved at man i matas i Fields kan få Gosh Golde Bronze for en tier. Hvis der altså er flere tilbage ;)

    btw. Nu har jeg fulgt dig i et stykke tid og er meget begejstret for din blog. Dine indlæg er altid så “færdige” og flotte, og selvom du ikke opdaterer så ofte som mange andre, så er det alligevel med et godt interval :)

    har du ikke lyst til at tjekke min negleblog? det er en tumblrblog hvor jeg lægger billeder af mit nailart og jeg skriver på engelsk. Jeg har også en mere blandet blog hvor jeg også deler min nailart, men den er slet ikke så dedikeret som tumbleren:

    http://www.thisishowwenailit.tumblr.com

    eller
    http://www.estinguellas.blogspot.com

    mega god dag

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

