NOTD – Inspireret af “The Selected Works of T.S. Spivet” bog

Hello.

I går fik jeg lyst til at lave lidt nail art. Det blev ikke voldsomt flot, men jeg gider ikke lave det om.
Dette design der inspireret af en bog jeg købte i sidste uge. Det er virkelig en flot bog, både uden på og inden i. Det er lige en bog for mig, med kort og sjove små tegninger på hver side! Jeg glæder mig så meget til at læse den. Jeg blev så inspireret af forsiden, at jeg bare måtte lave noget nail art ud fra den.

De lakker jeg har brugt er OPI Mermaids Tears, Gosh Golden Bronze og OPI Black Onyx. Jeg ville lidt ønske, at jeg havde brugt noget sort akrylmaling i stedet for neglelak, fordi, som man kan se på billederne, er mine sorte fugle (eller klatter.. Jeg kan nemlig ikke tegne fugle. Men jeg har i det mindste prøvet) tværet lidt ud, og det er ikke kønt. Desuden er den ene fugl mærkelig, fordi jeg prøvede at lave de der takker i dens vinge. Oh well, overordnet synes jeg, at det ser godt ud! Jeg laver måske denne manicure igen, når jeg har lært at tegne fugle. For jeg synes det er super fint, fugleklatterne er bare lidt ødelæggende.

BTW, så ved jeg nu hvad jeg skal have på efter dette. Jeg er seriøst nødt til at tage min Gosh Golden Bronze på. Den er altså virkelig flot! Og det er lang tid siden jeg har brugt den.

2 Comments on “NOTD – Inspireret af “The Selected Works of T.S. Spivet” bog

  1. Wow, sikke en smuk bog! Og nail art inspireret af det er en rigtig fed idé! Synes resultatet er rigtig fint selvom fuglene blev lidt udtværet.. Det sker indimellem ;)

    • Mange tak!
      Ja, det sker jo nogle gange, det er der ikke så meget at gøre ved. Jeg gad i hvert fald ikke lave det om :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.188, der følger denne blog

