NOTD – Deborah Lippmann Don’t Tell Mama

HEJ.

Som jeg skrev, og viste, i sidste indlæg, så har jeg lige købt Deborah Lippmann Don’t tell mama, og den måtte jeg jo bare prøve med det samme.

Don’t tell mama er en meget mørk lak, med mærkegrønt shimmer. I flasken er den super flot, og mere grøn end den er på neglene. Jeg ville rigtig gerne have, at lakken var lige så grøn som i flasken, for på neglene er den meget mørk, og det grønne kan kun ses i solen. Men jeg elsker på den anden side neglelakker som ser sorte ud, men som ikke er sorte.
Dette er to lag, med top coat.

Jeg synes den er super fin, men igen, den måtte got have været mere grøn. Jeg har nemlig ikke ret mange grønne lakker. Det må der laves om på!

One Comment on “NOTD – Deborah Lippmann Don’t Tell Mama

  1. Skøn farve :) Jeg elsker også så nogen der ser helt sort ud, men har en anden farve når man ser lidt nærmere på dem :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

