#3 Hoggy Warty Hogwarts – Gryffindor

Er I blevet trætte af Harry Potter endnu, eller kan I godt klare lidt mere?
… Hvad er det jeg skriver, man kan da ikke blive træt af Harry Potter. Jeg kan i hvert fald ikke, så dette indlæg er mit tredje Hoggy Warty Hogwarts design, Gryffindordesignet.

Til dette design har jeg brugt OPI Off with her red på alle neglene. Stamingen er lavet med en guldfarvet two way nail art pen(jeg ville gerne have brugt en rigtig guldneglelak, men sådan én har jeg ikke. Must buy), og jeg har brugt min XL stamping plate B.
Jeg har lavet noget lidt anderledes med våbenskjoldet denne gang. Jeg har nemlig kun tegnet selve dyret, nemlig løven, og skrevet Gryffindor. Jeg gad ikke det med alle de så detaljer i våbenskjoldet, så nu blev det gjort på denne måde, og jeg synes det blev ret fint. Som altid er dette malet med akrylmaling. På tommelfingeren har jeg lavet HP-logoet, med den samme guldfarve (og det blev ikke særlig kønt. Jeg ved ikke hvorfor, at det var så pænt i mit Ravenclawdesign, i forhold til dette)

Jeg er ret godt tilfreds faktisk. Egentlig prøvede jeg først at stampe med gul, men det så ikke så pænt ud, så i stedet prøvede jeg med en guld. Jeg synes det er super fint, fordi det ikke overtager det røde. Det var dog lidt svært at fange guldet på billederne; i virkeligheden er det lidt mere tydeligt.

Jeg var desuden i Illum idag, for at kigge lidt på neglelakker.. Deborah Lippmann lakker helt præcis. Skønne skønne lakker. Så, sådan en kom jeg hejm med. Eller det vil sige, jeg kom hjem med to, for den ene er til en kommende konkurrence. Farven er Don’t tell mama.

3 Comments on “#3 Hoggy Warty Hogwarts – Gryffindor

  1. wow, det er virkelig et flot design, muligvis et af de flotteste hp designs jeg har set. det var en god idé at udelade detaljerne i våbenskjoldet, det ser rigtigt flot ud med løven. Jeg synes nu altså at HP logoet er rigtigt flot

  2. Det er altså pisse sejt det du laver :D jeg kender ik så meget til harry potter, men synes det ser fedt ud :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 993, der følger denne blog

