Ferienegle – OPI Mermaids tears

Så er jeg kommet hjem fra en skøn ferie i Tyskland, og et par dage på Lolland. Hvor har det bare været dejligt med noget ferie. Det har også været ret dejligt at være væk fra bloggen og internettet, men det er nu skønt at være hjemme igen, så jeg kan opdatere lidt.

Jeg har kun haft én neglelak på i hele den tid jeg har været væk, nemlig OPI Mermaids Tears, som jeg eeeelsker. Perfekt konsistens, smuk farve, og utrolig holbarhed. Jeg skiftede faktisk en gang, fordi jeg skulle prøve nogle negle-stickers, men det var først 4 dage efter jeg havde taget Mermaids Tears på og den var slet ikke chippet! Jeg elsker den lak.

Jeg fik ikke taget de bedste billeder af mine negle, men jeg prøvede heller ikke rigtig. Jeg har desuden klippet mine negle nu, og lavet dem lidt rundede i kanterne. Det er ret rart, men jeg kan klart bedst lide de helt firkantede negle.
Jeg har tre billeder at vise, to almindelige billeder og et med min Harry Potter bog. Føniksordenen er min yndlings, og den er jeg nu færdig med. Jeg er også snart færdig med Halvblodsprinsen, så forhåbentlig når jeg at læse Dødsregaierne inden jeg skal se filmen i morgen.. Og jeg skal have lavet Harry Potter negle!! :D

BONUS (fordi min søster også ville være med på et neglebillede)

2 Comments on “Ferienegle – OPI Mermaids tears

  1. Nå nå, så mine negle var for grimme til din blog? :D
    Hilsen søs.

  2. Wow, det er virkelig en flot farve.
    Jeg tror at selv bliver nødt til at tilføje den til min samling. :-)

    Btw, hvornår kommer det indlæg omkring neglepleje osv. som du lovede ville komme forrige søndag?

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 709, der følger denne blog

