NOTD – China Glaze Re-fresh mint + stamping

Lille hurtig post idag. Min mani er ikke spændende, og ikke specielt køn, og så er der er ikke så meget at skrive om den.

Dette er to lag Re-fresh mint, og stamping med China Glaze Sugar High og Essie Cute as a Button. På ringfingeren er det omvendt, to lag Sugar high stamping med Re-fresh mint. Plus top coat og mat top coat.

Prøv lige at se hvor smuk min Re-fresh mint er! Den drypper! Sådan har den været siden dengang jeg prøvede at lave water marbling. Og jeg har ikke fjernet det. Det er for dårligt..

Og jeg undskylder de klamme røde hænder. Uh.

6 Comments on “NOTD – China Glaze Re-fresh mint + stamping

  1. Syntes det er vildt nice, og meget inspirerende :D
    Er det muligt at få en guide, hvor man kan se, hvordan du fjerne neglelak, der kom ved siden af under påføringen?? For du ser ud til at være rigtig god til det :D

    Hilsen Denise

  2. Laver du ikke snart det lovede indlæg med neglepleje og hvordan du påfører og fjerne overflødigt neglelak? Jeg håber, at du gør – når du får tid til det vel at mærke :)

    • Jo, det gør jeg selvfølgelig, jeg har bare ikke haft tiden. Det bliver nok først når jeg har fået ferie på fredag. Jeg regner med, at poste indlægget på søndag :D

  3. Det ser altså bare fint ud :D Kan virkelig godt li både mønster og farve kombinationen :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 696, der følger denne blog

