NOTD – In deep blue seas of paper maché

Okay, titlen er ret så random. Jeg sidder netop og hører min nye Owl City cd, som endelig er kommet ind af døren (havde ellers forudbestilt den, men den kom ikke til tiden). Og “In deep blue seas of paper maché”(fra sangen The Yacht Club.. som nok er min yndlings sang på albummet!) linjen kom lige da jeg skulle skrive en titel. Og min mani er blå.. Så lidt har det da med dette indlæg at gøre! :D

Anyways, jeg har haft lidt problemer med at tage billeder af denne mani, så derfor har jeg udskudt at lave dette indlæg. Ellers ville jeg have lavet den igår eller forgårs.
Jeg hader simpelthen, når man ikke kan få ordentlige billeder. Dette er nemlig noget holo-noget, og mit kamera var ikke særlig meget for, at få det med på billederne.

Dette er tredje gang i træk, at jeg poster negle lavet med Essie Aruba Blue. Jeg sværger, den må snart være tom, så meget som jeg bruger den(Ej, heldigvis er der meget tilbage!). Jeg elsker seriøst den lak. Beautiful! Det er helt klart en yndling.

Denne manicure er lavet med to lag Aruba Blue, to lag Orly Lunar Eclipse (som totalt dækker Aruba Blue. Men whatever, for Lunar Eclipse.. Årrrh! SE på den!) og min egen elskede franken Merry Unbirthday, som jeg er så glad for. Den kan bare lave alle neglelakker holografiske.. selvom det er svært at fange på billeder!

So shiny!
Det er bare ærgeligt, at man ikke får en fornemmelse af, hvordan holo’en rigig ser ud. Det er virkelig flot ellers.

One Comment on “NOTD – In deep blue seas of paper maché

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

