NOTD – Gosh Holographic + stamping.. Og nye ting!

Hello!

I går havde jeg lyst til at lave noget nail art, men jeg vidste ikke hvad. I stedet har jeg lavet noget stamping, da det er så, forholdsvis, let.
Det er en ret simpel og ikke særlig spændende mani, men jeg synes nu, at den er rigtig fin. Og jeg kan godt lide, når man kan se holo’en i Holographic.
Jeg har stampet med Essie Aruba Blue, som er en rigtig god lak til at stampe med. Jeg har brugt min XL plate D.
Jeg ved, at de ikke er lige, altså i forhold til hinanden, men whatever :D

Jeg har desuden fået mine ting jeg bestilte fra Born Pretty for et godt stykke tid siden. Jeg glæder mig super meget til at få prøvet det akrylmaling. Det ser rusind gange bedre ud end det jeg har fra Søstrene Grene.. Som virkelig er dårligt, har jeg fundet ud af.
Jeg har også købt ogle nail wheels, som jeg allerede har lavet swatches på. Så billeder af dem poster jeg på et tidspunkt.

3 Comments on “NOTD – Gosh Holographic + stamping.. Og nye ting!

  1. Hvor er det flot :D Jeg synes bare det er så ærgeligt at holografiske lakke ikke rigtig skinner nok igennem når man laver så noget :(

  2. Det ser virkelig flot ud! Jeg tror jeg bliver nødt til at købe aruba blue, når den endda er god til at stampe :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

