NOTD – Disney Pressers, Snehvide design

Hej alle sammen!

I dag vil jeg vise jer noget sjovt og anderledes. Jeg elsker at finde nye måder jeg kan dekorere mine negle på, og er altid på udkig efter ting, som jeg evt. kan bruge. Jeg elsker at lave free hand nail art, fordi der er så personligt og sjovt, men jeg kan godt lide at finde andre ting at komme på mine negle, såsom stamping, eller andet.

Her i sidste weekend, var min mor og jeg i Søstrene Grene, hvor jeg faldt over nogle Disney ”Pressers”. Uden at ane hvad i hulen det var, og hvad de skulle bruges til (hvilket jeg ikke kunne finde ud af ud fra indpakningen), vidste jeg, at jeg ville have den. Jeg var sikker på, at de kunne bruges på neglene på en eller anden måde.
Og jeg havde ret. Jeg afprøvede et motiv da jeg kom hjem, og har ellers gemt resten. I går brugte jeg så nogen af dem, og det fungerer altså helt fint!

Hvad er der så jeg snakker om? Pressers små ark med forskellige motiver, disse er så Disney motiver. De kan åbenbart bruges til krus, notesbøger, og stort set alt andet.
Man får arket, og så får man et lille værktøj som man bruger til at ”presse” motivet ned på der hvor man gerne vil have det. Lad os sige neglene. Så placerer man arket, så det motiv man gerne vil have, sidder rigtigt, og så presser man det ned, voila!

Til dette har jeg først og fremmest har jeg lagt et lag base coat, Herõme nail hardener extra strong, to lag Deborah Lippmann Waking up i Vegas og et lag Seche vite top coat.

Da det var helt tørt, kaldte jeg på min søster, for dette er bestemt noget man gerne vil have hjælp til. Det er meget vigtigt, at arket med motiverne ligger helt stille, for hvis det rykker rundt, mens man presser ned, så bliver det ødelagt. Derfor er det godt med et par ekstra hænder. Jeg fik min søster til at presse motivet ned, mens vi begge to sørgede for at holde arket stille.
Jeg sluttede af med et lag top coat.

Det er selvfølgelig ikke helt perfekt, der er lidt fejl, men jeg synes ikke, at det er så tydeligt igen.
F.eks. kan man se lidt hvidt forneden af hjorten, og nogle steder kan man se neglelakken igennem. Men det er ikke så slemt.

Jeg synes virkelig, at dette er helt vildt sødt. FYI så er Snehvide min yndlings Disneyfilm, så det er fedt at kunne rende rundt med hende på neglene.
Jeg synes bare, at det ser super cool ud. Godt nok er det ikke lige det nemmeste at lave, men resultatet er godt. Jeg er rigtig tilfreds med resultatet, og jeg er virkelig forbløffet over, at det faktisk kan lade sig gøre :D

I love it! <3

 

13 Comments on “NOTD – Disney Pressers, Snehvide design

  1. Har du ikke billeder af de der ark? :) Det ser spændende ud.
    - Laver du egentlig dine designs med dine nail art penne? Og er du tilfreds med dem? Overvejer nemlig at købe nogle lignende meget snart, til at lave designs på bloggen.

    PS. Jeg elsker dine designs og du er vildt inspirerende for en total ukreativ person som jeg :)

    • Grunden til, at jeg ikke havde godkendt din kommentar var, at jeg ikke har været hjemme, og har ikke haft adgang til internet dér hvor jeg var, så det er først nu, at jeg ser de nyeste kommentarer.

      Jeg opdaterer med billeder af arkene.
      Jeg laver mine pensler, hvis det er dem du mener. De er super gode, fordi der er alle mulige størrelser, og de er ret nemme at styre. Jeg har købt dem rigtig billigt på Ebay :]

      Tak skal du have. Jeg vil gerne være inspirerende :D

      • Nårh ok, undskyld!!! Jeg troede bare at du havde overset min kommentar, sorry :) hehe

        Kan du linke til de pensler du bruger? Og det var de der 2 way nail art penne jeg mente helt præcist :) Synes du at de er gode?
        <3

    • Er det ikke?! :)
      Pas bare på, at du ikke bliver fristet af alle de andre gode ting der er i Søstrene Grene ;D

  2. Wow! Sikke en fed idé! Ser vildt fedt ud :) Elsker seriøst disney klassikere. Er vildt fristet til at prøve den her type rub-on’s, men jeg tror desværre mine negle er for kurvede. Har ellers en masse MLP liggende :)

    • Jeg elsker også Disney klassikere. Disney er noget af det bedste!
      Det kunne ellers være sødt med nogle My Little Pony negle! ;D. Du kan jo altid prøve og se, og hvis det ikke fungerer.. så er det bare ærgeligt :D

  3. Wow, jeg tror vist lige at jeg skal i Søstrene Grene snart. :-D
    Men hvor har du / kan man købe Herõme Nail Hardener?

    • Det må du gøre! :D

      Min mor og jeg køber dem på nettet, vidst nok fra Herõmes hjemmeside :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

