NOTD – China Glaze Sun Worshiper + stamping

Først og fremmest!
I mit forrige indlæg blev jeg spurgt flere gange, om jeg ikke ville lave et indlæg om hvad jeg gør ved mine negle, og hvad jeg har gjort, siden der er sket sådan en udvikling. OG jo, selvfølgelig vil jeg lave sådan et indlæg, nu når så mange gerne vil have det!
Jeg planlægger at lave et stort indlæg, med hvad jeg gør ved mine negle, og hvilke ting jeg bruger. Og sådan lidt før og nu, og lidt baggrundshistorie. Så jeg er så småt gået igang med at skrive indlægget, men der kommer nok til at gå lidt tid før det kommer op, for jeg skal også lige tage billeder af de ting jeg bruger osv.
Men det kommer, det lover jeg, så bare hold udkig! :D

Nu til dagens mani. Dagens vejr kaldte på en neon, og jeg valgte China Glaze Sun Worshiper. Har jeg nogensinde skrevet om denne lak? Nej? Okay, here it goes. Jeg ELSKER den farve. Jeg ved ikke, om I kender det, men nogen gange er der farver, der er så flotte og lækre, at jeg har lyst til at spise dem (wow, freak!). Dette er en af de farver. Jeg har seriøst lyst til bare at hælde Sun Worshiper i mig. Den er simpelthen for lækker den farve. Den giver mig helt mundvand. Men bare rolig, jeg har endnu ikke smagt på den.

Denne mani består af et lag Nail Tek foundation II, to lag OPI alpine Snow, to lag China Glaze Sun Worshiper og et lag Seche Vite top coat.

Now, der kom sorte prikker i lakken, og jeg gætter på, at det var på grund af varmen. Og det synes jeg var vildt irriterende. selvom jeg ikke havde lyst, blev jeg simpelthen nødt til at lave noget stamping, for at dække de prikker.
Så jeg har brugt min XL stamping plate B og stampet med China Glaze Heli-Yum. Jeg synes faktisk, at de to farver er ret fine sammen, og nu kan de sorte prikker ikke ses, så det fungerede efter planen :D

Jeg undskylder for de lidt tørre neglebånd, jeg glemte at tage creme på. Desuden har jeg klipper mine negle, igen, fordi pegefingeren opførte sig mærkeligt.. Vil I stadig vide hvad jeg gør ved mine negle? ;D

8 Comments on “NOTD – China Glaze Sun Worshiper + stamping

  1. Det er en virkelig flot kombination! :)
    Jeg har undret mig lidt, hvilket kamera bruger du? Jeg leder efter et nyt, og dit ser ud til at være god kvalitet :)

    Emilie

    • Jeg bruger et Canon Eos 550D spejlrefleks. Det er ret dyrt, man kan sagtens finde billigere alternativer. Men det er et virkelig godt kamera. Spejlreflekskamerer er rigtig lækre, og tager fantastiske billeder. Så hvis du vil have et godt kamera der kan tage billeder af alt, så køb et Canon! :D

  2. JUHU – glæder mig til indlægget. og wauw ja – sikke flotte farver.

  3. Eva, jeg elsker din bogblog – men nu elsker jeg altså også din negleblog!

    Du er jo VILDT dygtigt! Misundelse her fra… :O

    • Tak Rebecca!
      Jeg er glad for, at du også kan lide denne blog. Jeg bruger rimelig meget tid på mine negle, og denne blog :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

