NOTD – Barry M Raspberry + Stamping (mat)

Hellu everybody!

I dag havde jeg lyst til at prøve min anden nye neglelak, Barry M Raspberry. Først da jeg så den, troede jeg, at jeg havde én eller to der lignede den, men det passede heldigvis ikke. Eller dem jeg har ligner lidt, men denne er alligevel anderledes.
Og OMG, jeg har vidst fået endnu en ny yndlingslak. Raspberry er SÅ flot, og.. ONE COATER! Simpelthen for fedt. Godt nok var der en lille smule VNL, men overoved ikke noget der generede mig. Og så har Raspberry en jelly-like feel, så den er bare så flot. Og farven er meget anderledes end jeg ellers havde troet. Det er bare sådan en flot farve!!

Men jeg havde lyst til at lave lidt stamping, selvom jeg lidt fortryder det nu. Raspberry er så flot alene!
Anyways, jeg har brugt min XL plate B, og stampet med en Orly lak i næsten samme farve som Raspberry. Det synes jeg ser rigtig fint ud. Jeg prøvede også lige med en mat top coat, og det kan jeg rigtig godt lide.

Fun Fact: Faktisk har jeg to lag top mat top coat på på billederne. Fordi jeg smadrede det lidt ved første lag ;D
OG, jeg ved ikke hvad de to hvide prikker laver på langefingeren. Hmm..
12 Comments on “NOTD – Barry M Raspberry + Stamping (mat)

  1. Flotte negle, syntes nu det ser meget pænt ud med mat top coat på:-D

    Hvad er VNL?(-:

    • Jeg synes også det er rigtig flot :]

      VNL står for Visible nail line, altså at man kan se den hvide kant på neglene under neglelakken :D

    • Tak! Jeg synes også det er virkelig fedt. Og det er meget pænere end det var uden mat top coat :D

  2. Jeg har også Raspberry og det er en virkelig flot lak<3
    De hvide prikker får jeg også nogle gange af min matte top coat. Jeg tror at det er noget der sidder inde i flasken og kommer så med når man tager det på. :)

  3. Hvor kan man købe denne og den anden barry m lak du har??? Vil nemlig rigtig gerne have neglene i dem ;)

    Hilsen Denise ;)

    • Du kan købe dem på Barrym.com. De har nogle virkelig fine ting på hjemmesiden.. Men jeg har bare aldrig fået taget mig sammen til at købe derfra :D

  4. hvilken neglelakfjerner bruger du? til at rense kanterne med? for med min bliver mine neglebånd bare fuldstændig tørre når jeg forsøger ;/

    • Jeg bruger Matas’, den stribede. Den er rigtig god. Jeg får også lidt tørre neglebånd af det, men jeg sørger for, at tage creme på bagefter, når neglelakken er tør :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

