NOTD – Trefarvet stamping (XL plate)

Hurtig lille post, fordi jeg ikke har så meget at skrive. Jeg er utilfreds med billederne, men der er, igen, gået lang tid siden min sidste NOTD, så jeg er nødt til at poste noget. Denne lille “ferie” gør mig noget så sløv! I hvert fald med hensyn til at opdatere denne blog. Anyways, jeg har nogle indlæg i hovedet, spørgsmålet er bare, hvornår jeg skriver dem.

Dette design kom bestemt ikke nemt til verden, men det vil jeg ikke kede jer med. Det gik bare ikke helt som jeg ville. men farverne til dette fandt jeg hurtigt, og jeg synes de passer så godt sammen.
Og ja, dette er samme design som mit første forsøg med XL pladerne. Ja.. der var nogle problemer. Jeg kunne bare ikke finde ud af stampingen. Og ja, de sidder ikke lige på alle neglene.

Så helt tilfreds er jeg ikke. Jeg er kun tilfreds med farverne egentlig. De er bare så flotte sammen!

To lag Essie mint candy apple

Essie mint candy apple, CG Lemon fizz, CG Peachy Keen, Orly

4 Comments on “NOTD – Trefarvet stamping (XL plate)

  1. Wow!! Du er seriøst vildt god til at få hele motivet over på neglen – jeg fejler altid! Der er altid hjørner, der bliver på stemplet. Har du nogen tips til at overføre hele stemplet? :)

    Farverne du har kombineret er seriøst win <3 Er nødt til at lave noget lignende en dag :)

    • Jeg har faktisk ikke nogen tips til det. Jeg tror bare jeg presser ret “hårdt” ned. Jeg ligger hånden på bordet og triller forsigtigt og “hårdt” stamperen ned på neglen. Ikke noget specielt :D

      Jeg elsker de farver sammen. De passer bare perfekt sammen! :D

  2. Ved ikke om du har svaret på det her tidligere, men hvor har du købt din stempel plates.

    Har kigget lidt rundt på nettet men jeg syntes de er dyre at få sendt til DK :-)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 700, der følger denne blog

