NOTD – Black/Silver French

Hello!

Så har jeg laaang weekend, ferie, eller læseferie. Jeg har nemlig fri til på torsdag hvor jeg skal til eksamen. Helt vanvittigt at have så mange dage fri, da jeg slet ikke behøver så lang tid til at forberede mig. Men lækkert er det! Og forhåbentlig får jeg lavet nogle NOTD’s i det stykke tid! Og forhåbentlig når jeg at få det jeg har bestilt fra nettet!

Jeg har taget jeres gode idéer til mig, men har ikke lavet noget af det endnu. I går kom jeg sent hjem, da forældrene og jeg var til jazzkoncert (hvilket var skide godt! ;D). Så jeg ville bare lave et eller andet hurtigt, og endte op med sort manicure med sølv tips.
De er bare free-handed, så det er ike helt perfekt. men jeg kan rigtig godt lide sammensætningen med sort og sølv. Det ser rigtig fint ud. Og ja, der er lidt tip wear.

farverne jeg har brugt er OPI Black Onyx og Gosh Silver

Jeg er dog ved at få spat af, at min langefinger mangler kanten af sig. Jeg overvejer virkelig at klippe de andre, så de alle passer sammen. Men de er lige den længe jeg vil have.. ;/

Ikke den mest spændende NOTD. I totally lost it. Men jeg satser på, at få postet i løbet af denne uge, og bruge nogle af de idéer jeg fik i forrige indlæg :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 698, der følger denne blog

