NOTD – Silver sponging

Omg, hvor underligt ser det ord ud? Sådan er det, når jeg aldrig har brugt det før. Anyways, I ved hvad jeg mener.

Jeg har været totalt uinspireret med hensyn til neglelak eller negledesigns på det seneste, så NOTD’en idag er ikke så spændende.
Jeg havde overvejet at lave mit vandmelon design til Fruity Fresh, og det fik jeg også gjort, men det var en stor fail, så jeg overvejer, om Fruity Fresh er færdig, og jeg skal begynde på det næste tema. I er velkomne til at give jeres mening om dette. Vil I se flere frugtdesigns, i så fald hvilke, eller skal jeg begynde på et nyt tema?

I går legede jeg med lidt sponging. Jeg synes den effekt er så flot, og man kan sammensætte lakker på sådan nogle gode måde. Dette er dog kun anden gang jeg har prøvet dette, så det blev ikke så godt. Men dette er bestemt en teknik jeg gerne vil lære.

Jeg valgte at bruge China Glaze Pelican Grey (Pelican Gary.. tihi), og spongede (er det er ord?) med Gosh silver. Farverne som sådan er virkelig fine sammen, men jeg er altså ikke såå glad for Pelican Gray til min hudfarve. Det er bare ikke et godt match.

Btw, min negl er jo stadig knækket, selvfølgelig, så jeg er nødt til at tage lidt alternative billeder.. Jeg nægter at klippe de andre!

Jeg har desuden lige bestilt nogle lækre ting på nettet, som jeg er meget spændt på at få hjem. Forhåbentlig kan det give mig lidt inspiration. Jeg glæder mig rigtig meget til at få det ;D

9 Comments on “NOTD – Silver sponging

  1. Okeeey, hvordan f*ck får du det så pænt buet og præcist ved bunden af neglen? Det er bare så fint lige og følger neglerodens bue, how the hell do you do that? xD

    • Jeg bruger en lille pensel dyppet i neglelakfjerner, og fjerner det lige så stille på den måde. Det er rigtig smart :D

  2. Omg jeg elsker din mani! Tænker på hvor din glimmer eller sølv ting du har over er fra? Må nok nærmest eje en også :)
    Derudover: Hvad hedder de tre China Glaze lakker på dit top bar billede som er hhv. orange, gul og rødlig?

    • Tak!
      Det er Gosh Silver neglelak :D
      De hedder Sun worshiper (orange), Yellow Polka dot Bikini (gul) og Flip flop fantasy (koral).

  3. Rigtig fint!!

    Jeg har lige et (dumt) spørgsmål… Hvor køber du dine China Glaze lakker? Kun på nettet, eller i butikker, for jeg kan ikke finde dem i én eneste butik, og min mor er liidt imod netshppoing, og jeg MÅ bare have nogle!! ):

  4. Det var mærkeligt… skrev en kommentar igår, men nu er den væk ):

    Jeg skrev bare at jeg synes at det er et rigtig flot design, og så spurgte jeg hvor du køber dine hina Glaze, da jeg ikke kan finde dem nogle steder )-:
    Min mor er nemlig liiidt imod netshopping, så ville vide om man kan købe dem i nogle butikker.

    – Mette

    • Det var fordi den ikke var godkendt :D
      Jeg køber mine China Glaze på nettet. Jeg tror ikke, at man kan købe dem i butikkerne herhjemme.
      Ellers, så kan jeg godt anbefale at købe dem på nettet. Jeg har gjort det flere gange over Nailetc.com, og det er rigtig gode priser, og et sted jeg er tryg ved at købe fra. Det handler jo bare om at finde pålidelige kilder, og jeg ved, at Nailetc er er godt sted at købe fra :D

  5. Hov nu er den der!!

    Skal nok lade være med at spamme dig med flere kommentarer! ;-)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.122, der følger denne blog

