VINDEREN ER…

Så er tiden endelig kommet; tid til at annoncere vinderen af min 1års fødselsdag konkurrence!

Jeg vil starte med at sige tusind tak til jer der har deltaget. Jeg synes det har været fedt at se hvor kreative I har været, og ikke mindst hvor forskelligt folk har tolket emnet ”dig”. Det var også rigtig sjovt at læse jeres begrundelser.
Det har selvfølgelig været rigtig svært at vælge. Jeg var meget i tvivl om to, og der er derfor gået et par dage, fordi jeg simpelthen ikke kunne vælge mellem de to. Men det var jeg jo nødt til, for det er jo en konkurrence, og der kunne kun være én vinder!

Konkurrencen bestod jo både af at lave et negledesign plus at skrive hvorfor man havde valgt det man havde gjort. Og vinderen synes jeg havde laver nogle rigtig fine negle, med en god og personlig begrundelse for valget.

Vinderen er…. IDA CHRISTINE DALUM

Jeg synes virkelig, at dine negle fortæller meget om dig, og jeg kan godt lide, at du har valgt at lave forskellige ting på hver negl.
Jeg blev meget rørt over din negl til din far. Jeg synes det er fedt, at du havde lyst til at fortælle noget så personligt om dig selv.
Og flaget er simpelthen så fint!
 

Ida’s begrundelse:

Lillefingeren: Et Mac æble. Jeg er lidt af en nørd. En computer nørd. En IT nørd. En elektronik nørd. En spil nørd. Men nok mest en computer nørd. Og my darling love er min Apple Macbook Pro <3 Jeg tror aldrig jeg har brugt så mange penge på noget, og derfor er det jo en fryd at det er noget jeg bruger næsten døgnet rundt (til musik, internet, film, you name it) og har med mig når jeg rejser. Jeg går enormt meget op i computeres “indmad” – processor, harddisk og alt det der. I love it! :D ret nørdet ja, men det er bare så spændende. Det at min storebror studerer noget it-relateret på universitet har nok også bidraget en smule ;)
Ringefingeren: Et Union Jack flag. Min one true passion er England. Ikke USA eller Engelsk talende lande – de er også spændende – men England! Great Britain. Allerede da i de første år i skolen da jeg havde lært at læse Dansk, så købte min far Engelske bøger til mig og jeg sugede det til mig som en svamp. Hvis jeg skal være ærlig, og det er lidt pinligt – så er jeg faktisk næsten bedre til Engelsk end Dansk. Jeg foretrækker Engelsk, uden tvivl! Jeg regner med at tage min uddannelse som makeupartist i London om et år eller to, og derefter vil jeg gerne flytte permanent til England :) Rule Britannia!
.. Middlefinger?: Jeps, jeg ved ikke hvad den finger hedder på Dansk :D som sagt, pinligt! Denne her negl er en smule mere personlig, hvilket jeg håber er i orden med dig. Den grønne farve symboliserer oktober måned, ikke Breast Cancer Awareness, men Depression Awareness month. Og det lille “L” som failede miserably, står for Lars, min fars navn. Min far døde da jeg var 10 år gammel, og derefter fik jeg en depression som jeg nu har kæmpet med i 9 år. Der er både op og nedture – en nedtur er at jeg for nyligt droppede ud af 3g pga depression, men en optur er så at jeg har det tusind gange bedre nu. Selvom jeg ville ønske det ikke var sådan, så er det en stor del af mig. Baggrunden ligner græs da min far var en udendørsperson og elskede naturen! Så denne her negl er til min far og Depression Awareness Month (better late than never).
Pegefingeren: Uha, det her tegn ved jeg at du kan genkende ;) The Deathly Hallows! Hvis der er noget som har haft en kæmpe indflydelse så mit liv, så er det absolut også Harry Potter bøgerne. Jeg begyndte først at læse dem da film nr. 4 udkom i biograferne, og min bror tog mig med ind for at se den (nørd som han også er :b). Derefter var jeg hooked. Jeg har nu læst bøgerne 2 gange på Dansk og 5 gange på Engelsk. Alle mine Engelske bøger har jeg selv købt i London, jeps, så meget går jeg op i det :D Harry Potter fik mig til at interessere mig for bøger, og jeg har nu to bog reoler fyldt med bøger, og åbnede et helt nyt univers for mig. Og jada, selvfølgelig skal jeg klædes ud til den sidste film :D Mischief Managed!
Tommeltotten: Pink. Mmmn, en skøn farve! Denne negl er dedikeret til min meget feminine side der elsker pink og pigede ting. Jeg elsker lyserøde lipgloss’es, læbestifter, glimmer, pink blush og alt det der :D Yum! Det kan dog godt blive for meget in the end, og derfor har dette design vundet sig ind på tommeltottens plads.

Så mange gange tillykke! Jeg sender din præmie så snart jeg har tid.
Send venligst en mail med din adresse, så jeg kan sende til dig :D

Endnu en gang tak til alle der har deltaget. I lavede alle nogle virkelig imponerende negledesigns!
Der kommer flere konkurrencer eller giveaways, så hvis man ikke vandt denne gang, skal der nok komme andre muligheder! ;D. Jeg vil i hvert fald elske at lave en konkurrence en anden gang, for jeg har virkelig nydt det :D

5 Comments on “VINDEREN ER…

  1. Super smukke og personlige negle. Blev også rørt over din historie. Tillykke til vinderen.

  2. Må vi ikke få lov at de andre designs der var med i konkurrencen? Det ville være fedt hvis du gad at lave et indlæg med dem, bare billederne hvis det andet fylder for meget.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

