NOTD – Essie Cute As A Button

I går havde jeg lyst til at prøve min anden nye Essie neglelak, nemlig Cute As A Button. Det er simpelthen bare den perfekte lyserøde/koral –farvede lak! Den er virkelig virkelig flot. Jeg kan godt lide, at den ikke er helt lyserød, men også har et skær af koral. Det er bare sådan en smuk farve. Desuden synes jeg den er fin til min hudfarve.
Cute As A Button er en creme-lak, men den har lidt jelly over sig, hvilket gør den endnu finere. På billederne har jeg tre lag på, og der er stadig VNL, men det er ikke så tydeligt igen, så jeg synes ikke at det gør så meget!

Jeg er rigtig glad for længden på mine negle i øjeblikket. Sådan en fin mellemlængde. Jeg tror, at jeg dette skal være min nye neglelængde. Jeg gider ikke at have dem længere. Dette er lige tilpas synes jeg :D

 

 

 
Fun Fact: Blomsterne på billederne er fra ”mit” træ. Herhjemme i haven har min søster og jeg hver vores træ. Dette er mit. Og sjovt nok har blomsterne præcis samme farve som Cute As A Button, så jeg måtte bare tage billeder sammen med dem! :D

NEXT UP: Vinderen af konkurrencen!

6 Comments on “NOTD – Essie Cute As A Button

  1. Sikke et smukt træ og neglelak! Hvor sødt at det passer sammen, det er nogle rigtig gode billeder :) Hvilken type træ er det? Elsker at rode med haveting; kæresten og jeg har lige fixet vores forhave. Kunne være sjovt at finde blomster i samme farver som mine yndlings-lakker!

    • Det er en kvæde, vidst nok en japansk kvæde, har jeg fundet ud af efter lidt reserch. Det er simåelthen så fint. Meget lille træ/busk, men blomsterne er virkelig bare så kønne! :)
      Jeg elsker at tage blomster/neglelak billeder. Jeg synes det er så fint ;D

  2. Wow, den er flot! Den skal jeg helt sikkert have efter at have set det her :D og dine negle ser helt fantastiske ud, kender godt det med at de kan blive liidt for lange eller alt for korte. Glæder mig til at se den blå Essie! :)

    • Den blå Essie er poster i indlægget før dette ;D

      Den er superflot! Den kan du sagtens købe! ;D.

  3. Søde Misse, min request til dig er at tage et billede sammen med mit træ og finde en neglelak der passer til det. Det ville være så skønt at se, nu hvor jeg ikke er hjemme :)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

