Lidt nyt til samlingen

Hi!

En lille hurtig post, bare for at vise hvad jeg har fået idag.

Forleden sad mine forældre og jeg og snakkede om neglelak og min 12PP, og så sagde min far, at han gerne ville give mig en neglelak for sine feriepenge! Jeg blev virkelig glad!

Så dagen efter fik jeg hele 200 kr af ham, og for det kunne jeg jo få ikke bare én, men to lakker.. Essie lakker that is.

Så i dag smuttede jeg til Matas, fordi de har fået Essie i min nærmeste Matas.. endelig. Jeg vidste at jeg skulle have Aruba Blue, som også er en af lakkerne i min konkurrence (JA, jeg skal nok. Vinderen bliver annonceret i weekenden). Den anden lak var lidt sværre at finde. Der var så mange flotte, men de fleste af de flotteste var mørke, og jeg ville have en forårslak!
Der var mange lyserøde, og selvom jeg har så mange i forvejen, snuppede jeg én som jeg simpelthen synes er så cute. Cute as a button (simpelthen det kæreste navn!) Det er en blanding mellem koral og lyserød. Den er så fin. Først var jeg lidt bange for, at den lignede China Glaze Sugar High, men Sugar high er mere lyserød, hvorimod Cute har mere koral i sig. Så det var heldigt! :D

Jeg var nødt til at prøve Aruba Blue med det samme, så min Daisy-manicure fik lige en make-over. Hvor fantastisk flot er Aruba Blue lige? Wow.. Den er alt for flot! Jeg er SÅ glad for den! Jeg elsker elsker elsker blå neglelakker, og det kan ikke siges for mange gange.

Så ja, disse to falder altså uden for planen, idet det faktisk ikke er mit køb. Teknisk set har jeg jo fået dem af min far, jeg har bare selv valgt farverne ;D. Det er ikke spor snyd.. bare et smuthul måske. Ej, faktisk synes jeg, at det passer ret godt.
Planen er sådan set tænkt som penge brugt af mig selv på neglelakker, så det er dette jo ikke. Det er jo mere en gave :D
Men hvor sød og dejlig er min far lige? Han fik også bare det største kram!

En af de næste par dage kommer der en “Hvad jeg bruger”-post, med cremer, file, penser osv. jeg bruger til mine negle.

4 Comments on “Lidt nyt til samlingen

  1. Flotte farver – er selv helt vild med blå farver især de mørke, virkelig flotte :)

  2. nu glæder jeg mig helt vildt til det næste indlæg! du har simpelthen nogle af de flotteset negle jeg har set, og jeg vil sååå gerne have sådan nogle som dig!
    desværre er mine negle lige så bløde som dårlig prævention. De flager, har hakker og så er det som om de bare aldrig vokser. Det er UMULIGT at få dem lange. Surt show når man er vild med nailart :(

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

