NOTD – Daisy

Hej igen. Længe siden hva?
Sorry, jeg ved ikke lige hvad der sker for, at jeg ikke har postet noget.. Well jo. I går lavede jeg nogle voldsomme fail nails, som bare IKKE skulle postes her. Så jeg var simpelthen nødt til at fjerne det igen i dag, for det kunne jeg simpelthen ikke rende rundt med. Kender I det, at I laver sådan nogle vildt grimme manicurer, som bare ikke holder særlig længe?

 I dag fik jeg så en idé om at lave nogle blomster på neglene, så det har jeg gjort. Godt nok har jeg kun lavet blomster på ringefingeren, da jeg ikke ville være alt for flower power.
Dette er lavet med to lag OPI Ogre the top blue, OPI Alpine Snow og China Glaze Happy Go Lucky til blomsterne. Afsluttet med Seche Vite.

Now, dette er lavet sent, altså ved 21-tiden (hvilket altså er sent for mig, når det kommer til at lave negle) Så blomstern blev ikke så pæne. Jeg VILLE bare nå at lave dem, så jeg ikke bare havde ensfarvede negle. Så de er altså lidt store og klatede, men wtf. Jeg synes det er fint nok.

Angående frugtdesigns’ene, så kommer der nok et Kiwi design og et vandmelon design, og så begynder jeg ellers på et ny tema. I må meget gerne komme med idéer til hvad :D

Og med hensyn til konkurrencen, så skal jeg nok snart finde en vinder. Jeg har lidt travlt i øjeblikket med eksamensforberedelse, men jeg skal nok gøre det ;D

Sorry about the fugly light. Jeg tager billeder i morgen.

Fun Fact: To af minne simmere i Sims 2 har lige fået et barn, som jeg har kaldt Daisy. Derfor er det Daisy’s, eller margueritter jeg har lavet på neglene ;D
9 Comments on “NOTD – Daisy

  1. Årh, jeg synes det er størrelsen på blomsterne/den måde de overlapper hinanden, der gør designet vildt charmerende! :) Rigtig sød accent negl!

    Kender det dér med manicure man bare ikke kan leve med, men som alligevel får chancen en dag or so. I perioder hvor jeg har flere af dem, ender jeg altid med at tage en sikker vinder på, som en flakie eller holo, haha.

    • Årh, tak. Er glad for at du kan lide det. Selv er jeg ikke så tilfreds, men det kan være jeg laver en ny mani hvor jeg tager mig bedre tid.

      Det er faktisk smart, sådan at have en Go To lak hvis man ikke kan holde sin manicure ud, Det må jeg da se om jeg kan finde i min kollektion :D

  2. Ej hvor er det flot! :D virkeligt lækkert sommer design. Og blomsterne er rigtig fine.

  3. Ej nu må jeg altså vide det – hvilken børste/pensel bruger du til at fjerne neglelak på neglebåndene? Vil du ikke godt flashe et billede? pretty please og bede meget pænt om :) Dine negle er altid så flotte – er ved at dø af misundelse hver gang jeg er herinde og kigge.

    • Tusind tak for de søde ord :D
      En af de følgende dage kommer der en post med de materialer osv jeg bruger til mine negle ;D

  4. Elsker blomster på fingrene – de er meget flotte.
    Med hensyn til dit næste tema: hvad med dyreprint? Altså ikke det man altid ser med tiger/zebra, men alle slags (leopard, giraf, fisk, fugle, sommerfugle, dalmatiner osv)

    • Tak!
      Uh, det er en god idé. Nemlig med noget mere specielt end de designs man normalt ser. Det er faktisk en rigtig god ide. Det vil jeg gøre! :D.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.270, der følger denne blog

