NOTD – H&M U are smokin’ hot

Hello!

So, i dag stod jeg og kiggede på mine neglelakker, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg ville have på. Jeg har så mange fine farver, at det godt kan været lidt svært at vælge. Jeg havde bare ingen idé om hvilken farve jeg havde lyst til.

Jeg endte med at tage H&M’s U are smokin’ hot fra sidste års forårskollektion. Hele kollektionen er så fin, med flotte farver med shimmer, og så elsker jeg lakkernes børster. De er bare så gode!
U are smokin’ hot er en flot orange med fint gul shimmer.

Sidst jeg prøvede denne, blev den klumpet og fik lufthuller, hvilket jeg ikke var særlig glad for (Jeg tror det var påføringen der ikke var gået for godt). Men jeg er så glad for denne farve, og i dag fik jeg den altså til at se godt ud, heldigvis. Jeg synes det er sådan en fin farve, og jeg synes den passer godt til min hudfarve.. Og så elsker jeg shimmeret i den!
Dette er tre lag, selvom to faktisk er fint. Jeg ødelagde bare nogle negle, så de fik alle lige et lag til.

Fun Fact: Min Seche Vite top coat besluttede sig for at det kunne være sjovt at have flakies i sig, efter jeg lige hurtigt brugte den over en nfu oh lak igår. Tak. Så denne orange lak har faktisk lidt flager på sig.. Super.
2 Comments on “NOTD – H&M U are smokin’ hot

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.086, der følger denne blog

