OPI Y’all come back ya Hear?

Hej!

Så er det Påskeferie, og hvor er det skønt endelig at kunne slappe af, og ikke skulle tænke på skole og lektier.

Her I fredags da jeg kom hjem efter skole, var min søster kommet hjem (hun går på højskole i Sverige) og hun havde en gave med hjem til mig.. en neglelak! Det er totalt lækkert sådan at få en gave, og så endda en neglelak (når jeg ikke selv kan tillade mig at købe neglelakker på grund af min 12PP).
Og så var det en neglelak jeg har ønsket mig, så jeg blev helt vildt glad! Hun havde nemlig købt Opi Y’all come back ya hear?  En af sorbet-lakkerne fra Texas kollektionen! Dén af sorbetlakkerne som jeg allerhelst vil have! Simpelthen så sødt af hende!

Lakken er rigtig dejlig i konsistensen, og er rigtig nem at lægge på. Den er selvfølgelig rigtig tynd og gennemsigtig, og kræver mange lag, hvis man ikke vil have VNL.  Jeg har rigtig mange lag på på billederne, og der er stadig VNL. Det er jeg måske ikke helt så vild med, men jeg elsker hvor fin og ”sorbet”-agtig lakken ser ud. Den ser direkte lækker ud synes jeg!  Det er en rigtig flot næsten neonorange lak, og den bliver super fin her til foråret og
Dette er med top coat på, selvom lakken skinner lige så meget uden.

Desuden er det dejligt med endnu en orange neglelak. Jeg har nemlig ikke så mange, og orange er sådan en skøn farve!

4 Comments on “OPI Y’all come back ya Hear?

  1. Ej hvor sødt af din søster! :) Sikke en dejlig gave! Jeg craver totalt en orange lak lige for tiden… men jeg leder efter en dækkende en af slagsen. Er ellers helt syg med juicy-jelly-konsistensen <3

    Har forresten lige sendt mit bud til din konkurrence! :)

    • Ja, hun er så sød! ;D
      Jeg vil også gerne have en dækkende orange lak. Det kunne være så flot! Men ja, jelly-konsistensen er altså virkelig lækker på denne lak :D

      Jeg har set din mail. Super super flot! :)

  2. Eva.. tænkte på om du allerede vidste hvilke lakker du skal købe i løbet af året. Er der nogen du har set dig varm på?

    Sussi

    • Hm, jeg ved det faktisk ikke. De eneste lakker jge har set mig lidt varm på er fra Opi Stranger tides (Skull & Glossbones, Stranger tides og mermaid tears). Jeg prøver at lade være med at kigge for meget på neglelakker, ellers bliver jeg bare fristet :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 979, der følger denne blog

