NOTD – Deborah Lippmann Waking Up In Vegas

Okay, jeg kan simpelthen ikke lade være med at vise jer én af mine nye lakker, og komme med en lille ”historie” bag. Jeg havde ellers tænkt mig at vente med at vise jer lakkerne, indtil jeg får resten af dem eg har bestilt, men jeg kan ikke holde mig. Det kan jeg altså ikke.

Right. De første lakker jeg har fået hjem, er Deborah Lippmann lakker, bestilt fra ebay. Mine første Deborah Lippmann. Kan I forstå at jeg er mega oppe og køre?! Jeg har glædet mig så meget til at få nogle DL lakker, fordi jeg synes de er så flotte, og jeg har så meget respekt for Deborah.
Jeg vil næsten sige, at jeg har været ”fan” af hende, også selvom jeg ikke har haft hendes lakker før nu. Jeg synes hun virker så klog og sød, hendes lakker vildt smukke og unikke, og så eeeelsker jeg, at de har sangtitler som navne. Jeg mener, er det lige genialt eller hvad? Desuden synes jeg, at Deborah synger rigtig godt. Det er bare et ekstra plus.

Nu til lakken. Waking Up In Vegas.  Den første lemming jeg har fået hjem. Jeg har faktisk ikke været direkte opsat på at få nogen neglelakker, bortset fra denne. Jeg har villet have den lige siden jeg så den på Lady Gaga på forsiden af Vanity Fair i September. Jeg er ikke specielt stor fan af Lady Gaga, men det billede var bare SÅ flot, og jeg blev straks forelsket i neglelakken. Og jeg kan ikke forklare, hvor glad jeg er for endelig at have den.

Jeg synes den er virkelig flot. Det er måske mærkeligt at jeg er faldet så vildt og voldsomt for en så ”stille og rolig” neglelak. Men den er bare sååå flot. Uh. Det er bare sådan en perfekt grå/beige/kaki, taupe farve.
Og nu skal jeg nok stoppe, og komme til billederne. Jeg tog altså rigtig mange, så jeg var nødt til også at lave en lille collage.

I LOVE IT <3

Desuden er jeg helt vild med den firkantede flaske. Det troede jeg egentlig ikke, at jeg ville blive, men det er jeg. Jeg synes den er virkelig flot!

Jeg glæder mig til at vise jer de andre DL lakker jeg har fået købt! :D

8 Comments on “NOTD – Deborah Lippmann Waking Up In Vegas

  1. Den er super flot.. Jeg har også selv fem DL lakke på vej.. Kunne ikke modstå længere.. HEhe.. ;-)

  2. Jeg har også været vild med den, siden jeg så den på Frøken Gaga. Synes Essies Playa Del Platinum er et ok alternativ, selvom det selvfølgelig ikke er the real deal :) Er også vild med formen på DL-flaskerne. Fine og oldschool på en eller anden måde.

    • Jeg kender ikke til den Essie lak, men det er jo altid rart med alternativer. Jeg måtte bare have præcis denne! :D. Flasken ER virkelig fin. Og meget anderledes med det helt firkantede :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

