NOTD – Her kommer Mumi

Hey!

Så er det til til noget nail art. Jeg havde sådan lyst til at lave et Mumi design. Faktisk har jeg ville lave det længe, lige siden jeg fk mit akrylmaling, men det er først nu, at jeg har fået det gjort.
Inspirationen har jeg fra en krukke med Mumimotiver på, som min søster og jeg gav min mor i julegave :D. Jeg synes det var så fint med det hvide og sorte.

På mine negle har jeg et lag Herõme nail hardener ekstra strong, to lag alpine snow, og motiverne er lavet med sort akrylmaling. Og selvfølgelig med et godt lag Seche Vite ovenpå.

Jeg har valgt at lave Mumi, Mumrikken, Sniff, Lille My og et random lile pindsvin, fordi der ikke er så meget plads på lillefingeren.

Først da jeg havde lavet dem, var jeg ikke så glad for dem, men designet vokser faktisk på mig. Især kan jeg godt lide My. Jeg synes, at jeg har fanget hendes attitude ret godt ;D.
Now, jeg er stadig ikke så godt til at lave nail art, men practice makes perfect, right? Og det er vel også vigtigst, at man har det sjovt med at lave det.

BTW, i dag har jeg fået nogle lakker ind af døren. Og de er så fuc*ing lækre! Tre af dem er til mig selv, mens den fjerde er til min konkurrence/giveaway. Seriøst, de er så skønne!! Men I får dem først at se, når jeg har fået resten af de lakker jeg har bestilt :D

14 Comments on “NOTD – Her kommer Mumi

  1. Ihh hvor er det yndigt <3 Det sorte/hvide er rigtig enkelt, og passer godt til den detaljerede outline :)

    Glæder mig til at se dine nye lakker!

    • Tak! Jeg synes også, at det sorte og hvide er så fint sammen!

      Jeg glæder mig til at vise lakkerne! De er simpelthen noget af det flotteste! :D

  2. Det ser da bare rigtig fint ud!

    Må jeg spørge, hvilket redskab, du bruger til at lave så lige kanter ind mod neglebåndene? Hvis du fortæller, at du gør det i hånden, bliver jeg meget misundelig på dine evner : )

    • Haha, ej bare rolig, så god er jeg dog ikke :D
      Jeg bruger en lille neglebørste/pensel dyppet i neglelakfjerner :D

      Tak!

  3. eva, dit wunderkind :D jeg ELSKER dine mumi-negle!!!

    hilsen ke Maja, tihi

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.125, der følger denne blog

