NOTD – Orly Out of this world

HEJ!
Jeg håber, at I har haft den skønneste weekend. Min har været SÅ dejlig! :D

I dag har jeg en skønhed at vise jer. I dag har jeg prøvet Orlys Out of this world, fra cosmic fx kollektionen, for første gang, og jeg synes den er så flot.
Da jeg først fik kollektionen, var dette en af dem jeg var mindre begejstret for, grunden til, at jeg først har prøvet den nu. Jeg synes bare, at den så kedelig ud. Kedelig er den altså ikke.. Men den er stadig ikke lige så spændende som de andre i kollektionen, det må jeg sige. Men, jeg har jo også mine to yndlinge, Halleys Comet og Galaxy Girl. De ER altså bare det bedste i den kollektion (det skriver jeg hver gang jeg poster en cosmic fx lak.. Men det skal nævnes ;D)

Nå, men jeg er i hvert fald meget gladere for denne lak, end jeg troede jeg ville blive. Ligesom de andre i kollektionen har denne douchrome-effekt, hvilket tydeligt kan ses på billederne. Jeg elsker det lilla/grønguld. Det er bare en super kombi altså.

På billederne er OOTW lagt over et lag Herõme nail hardener ekstra strong og et lag China Glaze Grape pop.

Den er da flot. Det synes jeg i hvert fald.

2 Comments on “NOTD – Orly Out of this world

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.047, der følger denne blog

