NOTD – Gosh Purple Heart

Glædelig weekend allesammen. Er jeg den eneste, der synes, at denne uge er gået virkelig hurtigt? Eller.. det er måske fordi jeg har haft fri idag :D

I dag har jeg gravet en gammel Gosh frem, nemlig Purple Heart. Dette er nok en af mine første lakker, før jeg begyndte at gå op i neglelak. Så gammel, det er den. Men den er stadig rigtig god. Fasktisk er den rigtig lækker i konsistensen, og dækker fint efter to lag.
Jeg elsker lakker som denne, som har sådan en duochrome effekt. Jeg synes det er så fedt, at de sådan skifter farve i forhold til lyset. Denne skifter mellem sort, lilla og grøn. Super flot!

BTW, så har jeg fået bestilt lakker til mig selv og min konkurrence/giveaway, og jeg glæder mig så meget til at få dem hjem og vise dem til jer. Nu håber jeg bare, at jeg har valgt nogle lakker I kan lide :D
Især én af de lakker jeg har købt, en af dem til mig selv, glæder jeg mig SÅ meget til. Jeg har ville have den i virkelig lang tid!

Nå billeder af dagens lak, som jeg er virkelig glad for, jeg har fundet frem.

Jeg undskylder for så mange billeder, men jeg kunne ikke lade være. Og jeg ville gerne vise alle de fine farver :D. Og se lige hvor shiny den er!!

Fun Fact: Sidste gang jeg havde denne på, uden top coat, flippede den helt ud da jeg gik i bad. Den kunne simpelthen ikke sammen med shampooen. Den blev helt hvid og underlig. Det har jeg aldrig oplevet med andre lakker før. Mystisk.  
Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.186, der følger denne blog

