Update, 12PP og upcoming konkurrence/giveaway!

What up folks!?

Well, jeg ved ikke, om man kan kalde dette for en update, mere en random blog om livet med neglelakker. Ja, livet med neglelakker.

NÅ, videre! Som I måske ved, har jeg jo min 12 Polish Plan(12PP), som går ud på, at jeg kun må købe 12 lakker i år.
Og jeg kan sige jer, at det er svært. Allerede nu kribler det i mine fingre efter at købe neglelakker, og det er virkelig svært at holde sig på måtten. Ind til videre har jeg købt én lak, så det går jo ret godt. Men jeg skal til at købe lidt lakker nu her, da jeg trænger. Jeg kan bare mærke, at det virkelig handler om at vælge fra og til. Det handler om, at tænke om man virkelig også har brug for en crackle lak, fordi det kunne være sjovt at prøve.
Men der er bare så mange lakker, og når man køber på nettet, synes jeg tit det sker, at man liiige snupper én mere lak med i købet. Det kan jeg så ikke gøre nu.
Så jeg skal virkelig vælge med omhu.

Men jeg skal som sagt til at købe nogle lakker, både til mig selv og til JER!

Yes, you heard it. I anledningen af min fødselsdag her på bloggen (1 år den 18. marts), har jeg i sinde at holde en lille konkurrence eller giveaway, hvilken ved jeg ikke endnu. Jeg hælder mest imod en konkurrence, da jeg gerne vil se folk være kreative, men det ved jeg som sagt ikke endnu.. Og mere info om det kommer senere.
Nej, jeg ville såmænd bare sige, at jeg også skal til at købe lidt lakker til dét, og jeg har fundet nogle rigtig fine nogle, som jeg i hvert fald selv ville blive glad for at vinde :D. Og det er jo vigtigt, at man giver noget, som man også selv kan lide.

Så det skal nok blive spændende.
Nu skal lakkerne lige bestilles, så jeg ved ikke lige hvornår jeg afholder konkurrencen/giveaway’en.

Jeg håber alle har en fantastisk tirsdag! :D
PEACE.

4 Comments on “Update, 12PP og upcoming konkurrence/giveaway!

  1. Spændende med en give-away eller konkurrence! Jeg hopper nok på vognen uanset hvilken du beslutter dig for, men hvis det er en konkurrence er det altid godt at give folk en lille måned til at lave deres bud – alt efter hvor kompliceret/specifik opgaven lyder :)

    Allerede i Januar nåede jeg lagt over 12 lakker, ups! Og er helt flov ved at tænke på alle de lakker jeg fik i Februar. Jeg tror faktisk, jeg ville få svært ved at holde mig til 12 lakker i måneden – det er helt skørt, er det ikke?! :P Men okay, én mini-pakke er allerede 4 lakker, så går det jo stærkt. Ville nu ønske jeg havde lidt mere pli som dig, hvis det var lidt flere lakker der var mit maximum ;)

    • Det lyder godt. Så er der i hvert fald én der er med! :D.
      Og tak for tippet, med en måned. Det er en rigtig god idé, så folk har tid til idéer, og tid tid at huske det ;D

      Uha, det var alligevel mange lakker på en måned! :D. Hold da helt op. Men jeg kan godt forstå dig. Jeg ville godt nok også gerne have så mange lakker! Men jeg ved bare, at jeg har svært ved at bruge dem (også fordi jeg synes, at jeg har så mange i forvejen, som jeg gerne vil bruge lidt mere).. og så skal man jo også spare lidt på pengene.
      Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg har valgt 12 lakker. Det virkede bare rigtigt på tidspunktet. Nu ved jeg ikke helt, hvad jeg tænkte på. 12 er jo ingenting! Især når man ligesom plejer at købe flere lakker på én gang :D

      • Du kunne jo ændre det til 12 lakker pr. halvår, eller 12 lakker pr. sæson – forår, sommer, efterår og vinter :P

        Jeg skifter tit lak, fordi jeg er hård ved mine negle og slår hurtigt en flig lak af her og der, så normalt får jeg brugt 3-4 forskellige i ugen som minimum. Jeg bruger de fleste af mine “lommepenge” på lakker lige for tiden. Mine andre hobbyer har jeg efterhånden så meget udstyr til, at jeg bare bruger det jeg har. Og derudover går jeg ikke så meget op i tøj, så går mest i basic tøj jeg prøver at pifte lidt op med accessories (som mine negle indgår under haha!), smykker laver jeg ofte selv. :) For slet ikke at nævne designersko, der er udlukket med en str. 42, og designer tasker siger mig intet. Haha, ja undskyldninger har jeg nok af ;) Generelt køber jeg også hellere 4 China Glaze lakker end én Chanel lak, og så bliver det jo til mange efterhånen.

  2. Det må jeg gøre næste år så. Nu har jeg sat mig for at gøre dette, og når jeg sætter mig for noget, går jeg meget op i at udføre det! :D. Men 12 hver sæson passer vel ret fint egentlig. Måske bruger jeg den næste år :D

    Jeg synes nu, at det er nogle “gode” undskyldinger du har.
    Jeg er så enig med tøj, og at bruge neglelak som en accessory! Jeg går nemlig ikke med smykker, så neglelak er en fed måde at pifte et sæt tøj op på, og gøre det lidt mere spændende.
    Og jeg kan også følge dig med hellere at købe nogle China Glaze’er end Chanel(well, nu har jeg ikke nogle Chanel, men jeg ved hvad du mener ;D). Så vil man sku hellere have flere lakker ikke? :D. Og så hellere nogle der ikke er så dyre.

    Men man kan godt hurtigt komme op på mange lakker, når man sådan køber mange af gangen :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 656, der følger denne blog

