NOTD – Valentinesday manicure <3

Glædelig Valentines day alle sammen! <3

Jeg fejrer som sådan ikke Valentines day, da jeg ikke har nogen grund til det, men jeg synes, at det er en sød tradition. Jeg kan ikke se noget galt med Valentines day. Nå, men fordi det er V-day iday, har jeg selvfølgelig lavet en V–day manicure. Meget lyserød, og meget piget. Men ret sød.

Jeg har brugt tre lag China Glaze Sugar High, min yndlings af mine lyserøde lakker. Dette var den lak der misfarvede mine negle forfærdeligt sidst jeg prøvede den, men der havde jeg også brugt en dårlig base. Så mon ikke, jeg slipper for misfarvningen denne gang? Men for en sikkerheds skyld, har jeg to lag Herome Nail hardener på.
Denne lak er bare den perfekte lyserøde neglelak. Den er så fin!
Hjerterne er lavet med mine dottingtools, og jeg har brugt Gosh Silver og H&M Material Girl(endnu en af mine yndlings lyserøde!) Hjerterne er kun lavet på lillefingeren, langefingeren og tommelfingeren, da det er lidt for tacky at gøre det på alle.. synes jeg.
Så det er et meget simpelt design, og jeg kan rigtig godt lide det :D


Fun Fact: Jeg havde sådan lyst til at købe den dér Justin Beiber neglelak med hjerter i, netop til denne dag. Den lak er alt for sød. Men det fik jeg ikke gjort. Jeg aner ikke hvornår jeg eller skulle bruge den.
6 Comments on “NOTD – Valentinesday manicure <3

  1. Hejsa. :)
    Det er et vildt fedt design du har fået lavet, ej jeg kan ikke beskrive det. Jeg synes det er så kønt og enkelt, jeg får helt vildt lyst til at lave det design på mine negle!! :) very good job. Og fortsæt dit gode arbejde! (:
    – jeg kigger med i din blog hverdag, jeg elsker at følge med i den.

    • Ej, tusind tak skal du have. Det var en rigtig sød kommentar.
      Jeg synes også det er så fint og enkelt, og bare så lige til. Det er slet ikke svært.

      Og hvor er det dejligt at vide, at du følger med :D
      Det er altid rart at nogen ser det man laver!

  2. Smukt! ;D Intet mindre og skide smart at lave det med et dotting tool. Har jeg faktisk ikke tænkt over før at det kan lave det, men det er jo indlysende ;D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 993, der følger denne blog

