NOTD – Nude negle

‘sup folks?

Jeg er inde i en mærkelig neglelakfase. Jeg har ikke rigtig lyst til at tage farver på, men alligevel har jeg lyst til at lakere mine negle. Jeg synes jeg er svær at stille tilfreds i øjeblikket.
Min lyserøde A rose at dawn.. broke by noon, holdt én dag, og så blev jeg træt af den og fjernede den. Og siden har jeg ellers rendt rundt med bare negle, hvilket jeg har elsket. Det er faktisk ret rart en gang i mellem.

I dag fik jeg lyst til at lave en fransk manicure, med hvide tips og det hele. Dog har jeg ikke lavet hvide tips, da jeg er tilfreds med hvordan det ser ud nu. Jeg har brugt en virkelig flot fransk manicure neglelak fra Depend, kaldet Rosa (eller Rosa nuance, eller noget i den stil). Jeg har to lag på (og selvfølgelig min base/hardener nedenunder).
Jeg elsker hvordan det ser ud! Fordi der netop er en lille smule farve, men det ikke er overdrevent. Det er en virkelig lækker farve!

Fun fact: Jeg har lige lakeret mine tånegle, fordi jeg virkelig havde lyst til det. Så de er nu så fine med CG Light as air.
7 Comments on “NOTD – Nude negle

  1. Kender det alt for godt :) Jeg synes de er virkelig flotte…. og gid alle Depends flasker var sådan der :(

    • Ja, det ville jeg også. Så kunne jeg faktisk finde på at købe dem. Jeg gider ikke de der små flasker ;D.
      Og tak :)

  2. Synes altså også man bliver træt indimellem af farver. Og det er faktisk lidt svært at finde en nude som passer til ens hudfarve. Kan godt lide den der til din hudfarve. :D

  3. Ser rigtig godt ud! Jeg synes til gengæld Depends lakker er rigtig kære; og det er en billig måde at prøve en ny farve på :) Selvom det er dyrt pr. ml. især hvis man skal have en back-up.

    Hvis mine negle ikke var ekstremt gule (og jeg bruger trofast min base-coat og orly cutique inden hver manicure) kunne jeg også godt finde på at springe over engang imellem og nyde det rene lærred, men må indrømme, at jeg er så bidt af neglelak jeg VED der ikke ville gå en hel dag før jeg fandt en farve frem jeg skulle prøve, haha! Jeg arbejder i butik og det er hårdt ved neglene når man skal sætte varer på plads, så de er faktisk bedst beskyttet med en frisk lak hver anden dag til hver dag :) Så for nu vil jeg bare nyde din perfekte nude manicure ;) God weekend!

    • Du har ret med Depend. Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at købe dem og eje dem. Jeg synes de er så små og grimme ;D

      Jeg må indrømme, at jeg også har svært ved IKKE at lakere mine negle. Når jeg prøver at have dem bare, ender det stort set altid med, at jeg lakerer dem.
      Men en gang i mellem er det faktisk ret rart at tage en “pause”, får så er det bare endnu dejligere at få neglelak på igen! :D

      Men det er da ret fedt, at din neglelak beskytter neglene, når du sådan arbejder på den måde. De skulle jo helst ikke blive ødelagt :D

      • Haha, ja Depend er vist en smagssag. Har da også helt klart andre favoritter ;)

        Kan sagtens forestille mig, at en pause kan gøre neglelak endnu mere fedt når man så endelig får farve på igen <3 Det er godt med en pause så man ikke kører træt i det!

        Haha ja, nyder også de dage hvor jeg er i skole og kan beholde en lak på længere, fordi den slet ikke bliver slidt på samme måde ;) Helt afslappende ikke at skulle skifte så tit.

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 699, der følger denne blog

