NOTD – OPI A Rose at dawn.. Broke by Noon

Hej igen!

Nu er det gået lidt tid siden jeg har posted en mani .. Men faktisk ikke, kun fire dage, men jeg føler, at jeg ikke har postet i lang tid  :D

Jeg overvejede om jeg skulle lad være med at lakere mine negle i et par dage, fordi jeg egentlig ret godt kan lide mine negle bare. Men jeg kan simpelthen ikke lade være med at lakere dem. Jeg får altid sådan lyst til at lakere mine negle, fordi der så er et rent, bart kanvas.

I dag tænkte jeg, at jeg ville tage en lak på, som ikke er i min Flashback side. Så jeg har valgt OPI’s A Rose at Dawn … Broke by Noon, som jeg dog har prøvet før. Funny story: Denne neglelak vandt jeg faktisk fra Neglenymfernes giveaway, dengang de nåede 50 faste læsere (nu har de 248! Det er godt nok gået stærkt! Men de fortjener helt sikkert hver og én!) Det var sidste år, i netop denne måned. Jeg vandt den sammen med China Glaze Rio. Begge er virkelig skønne lakker.
Lyserød er nok ikke lige min yndlingsneglelakfarve, men denne kan jeg virkelig godt lide. Dette er heller ikke min yndlingstype af neglelak, fordi den streger så meget, men nøj. Dette er, helt seriøst, den af mine neglelakker som er nemmest at påføre. Den glider virkelig bare på, og jeg behøvede næsten ingen clean-up. Den kræver godt nok tre lag, men sådan er det. Den er rigtig flot!!

Min top coat er stadig klam, så jeg skal snart have en ny. For mine manis bliver bare ikke gode med den klumpede gamle tykke top coat :D

Billeder:

4 Comments on “NOTD – OPI A Rose at dawn.. Broke by Noon

    • Ja, ikke? Jeg ville bare ønske, at min top coat var bedre, så der så lidt bedre ud. For i virkeligheden ser det lidt underligt ud :D

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 695, der følger denne blog

