Flashback

Som I nok kan se, har jeg tilføjet en side der hedder Flashback. Det er en oversigt over alle mine neglelakker, og links til manicurer jeg har lavet med dem. Dette er både for min egen skyld, så jeg har en idé om hvilke neglelakker jeg har brugt, og til hvad, men også hvis I skulle have lyst til a se en bestemt neglelak i action :D.
Det tog ret lang tid at lave, men nu har jeg meget nemmere ved at finde rundt i hvad jeg har lavet :]. Så har jeg nemmere ved at finde frem til én bestemt manicure.

Det kommer nok nogle flere sider med tiden. Jeg tror jeg går i gang med en liste over negleblogge!

FYI, så er jeg i gang med a lakere min anden hånd på samme måde som mit forrige indlæg. Det går jo ikke, at kun en hånd er færdig vel? :D

One Comment on “Flashback

  1. Hey du!

    Har glugget meget på din blog, med mine kedelige helt nøgne negle; men det ska være slut! Tillykke, for din blog har lige født en ny negle-fetichist.
    Har du en to-buy-liste til en newbie som jeg? Sådan en 10 basisting som man død og pine skal have for at få negle så pæne som dine? ;)

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 1.187, der følger denne blog

