NOTD – GOSH cool blue + design

Hej.

I dag har jeg altså ikke den bedste mani, fordi min top coat er blevet mærkelig. Jeg tror den er blevet for gammel, da den er begyndt at trække i neglelakken, vildt irriterende! Og så er den tyk, hvilket heller ikke er særlig fedt.
Jeg har taget en af mine gamle yndlings lakker på, nemlig Gosh Cool Blue. Men top coat’en gjorde den ikke særlig pæn, så jeg var nødt til at lave et eller andet for at skjule det, så jeg har lavet et design med Orly’s Halleys Comet. Det er okay.

Fun Fact: Dette er kun lavet på den ene hånd. Længe leve dovenskab. Den anden hånd har slet ikke lak på. Super flot.
2 Comments on “NOTD – GOSH cool blue + design

  1. hej eva :D hihihihiihihhi
    vi er dine støreste fans
    hilsen anna, lisa, svinet, maja, marie og hjorten <3333333333333333333333

Skriv et svar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 655, der følger denne blog

